پخش عمده انواع واکس ابری

استقبال مشتریان از خرید واکس موجب تنوع در تولید محصولات شده است. واکس ابری یکی از انواع واکس های صادراتی تولید شده برای مصارف روزانه می باشد. واکس های مورد استفاده مشتریان به دو روش حضوری و آنلاين قابل خرید می باشد. امکان سفارش اینترنتی محصولات واکس و نگهداری کفش در سایت شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان فراهم آمده است.

تولید عمده واکس صادراتی

تولید عمده واکس صادراتی

تولید عمده واکس صادراتی

امروزه استفاده از واکس کفش یکی از ضروریات شیک پوشی و نگهداری از کفش می باشد و بازرگانی واکس درخشان یکی از تولید کنندگان و واردکنندگان واکس بلدرچین بصورت عمده در بازار می باشد. واکس زدن کفش علاوه بر نکته زیبایی محصول موجب دوام کفش می شود. بطور کلی، واکس های کفش از موم، روغن ، تربانتین و صمغ های گیاهی ساخته می شوند. در این میان واکس بلدرچین یکی از معروف ترین انواع واکس کفش می باشد که امروزه خریداران زیادی در بازار تجاری دارد. عده ای به این امر پی بردند که کفش هایشان با واکس زدن و براق کردن زیباتر می شود و بدین ترتیب کفش‌های براق مد شدند.

نحوه استفاده از واکس های ابری

نحوه استفاده از واکس های ابری

واکس زدن بعنوان یکی از را های نکهداری از کفش بسیار دقیق باید انجام شود. امروزه با تولید واکس ابری این کار آسان تر شده است.نحوه‌ ی استفاده از این واکس بسیار ساده می باشد و تنها کافی است از اسفنج ثابت آن کمک بگیرید. در این نوع واکس‌ ها ، احتمال کثیف‌ شدن دست نیز بسیار کاهش پیدا کرده است ؛ حتی می‌ توان این واکس‌ ها را داخل کیف گذاشت و همواره به همراه داشت. گفتنی است که این واکس برای تمامی تولیدات چرمی قابل‌ استفاده است و تنها برای کفش کاربرد ندارد. به علت ابعاد مناسب آن به راحتی قابل حمل است و شما با قرار دادن آن داخل کیف خود، در هر مکانی از آن استفاده خواهید کرد.

مشخصات بهترین واکس ابری

مشخصات بهترین واکس ابری

برای داشتن واکس ابری با کیفیت می توانید از واکس تولید شده در شرکت بازرگانی درخشان استفاده نمایید. این براق کننده دارای وزن سبکی می باشد و مناسب برای براق کردن انواع کفش، کیف، کمربند ، دستکش و وسایل چرمی است. جنس ابری آن هم به رویه چرمی وسایل شما آسیبی نمی‌رساند و روی سطح وسایل چرمی، ایجاد خش نمی کند. براق کننده کفش درخشان با جنس و ابعاد مناسب کمک می‌کند همیشه با کفش‌ و وسایل چرمی خود شیک و تمیز باشید و برای مدت زمان طولانی‌تری از آن‌ها استفاده کنید.

خرید و فروش عمده انواع واکس

خرید و فروش عمده انواع واکس

یکی از مکان های استفاده از واکس های ابری هتل ها و مراکز اقامتی می باشند. این مجموعه ها اقدام به سفارش خرید واکس ابری قیمت عمده می نمایند. واکس ابری مورد نیاز هتل ها در کارخانه تولید واکس و پولیش درخشان بصورت عمده و با کیفیت بالا انجام می گیرد. برای خرید واکس کفش مطمئن و خوب براحتی می توان از سایت های فروش اینترنتی کمک گرفت اما بعلت وجود شرکت های تولیدی زیاد واکس کفش از جمله بازرگانی واکس درخشان، خرید حضوری در فروشگاه های کفش فروشی امکان پذیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *