خرید اسپری جیر و نبوک با قیمت بی نظیر. مشکی، قهوه ای، بیرنگ، سرمه ای، کرم، قرمز، سبز، زرشکی، عسلی، طوسی و… – راهنمای واکس کفش جیر از فروشگاه یارین شاپ

در حال نمایش 7 نتیجه

خرید اسپری جیر و نبوک - تمیزکننده کفش مخمل

چرم های جیر و نبوک مواد محبوبی برای ساخت کفش، ژاکت، کیف دستی و سایر لوازم جانبی مد هستند.

با این حال، این مواد نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی دارند تا به بهترین شکل خود را نشان دهند. یکی از راه های محافظت از جیر و نبوک استفاده از اسپری محافظی بوده که مخصوص این مواد طراحی شده است.

در این بخش به خرید اسپری جیر و نبوک ایرانی و خارجی می پرداخته و در ادامه به بررسی کیفیت و مزایای این محصول و مقایسه قیمت آن در بازار ایران خواهیم پرداخت.

بنابراین، چه فردی آگاه به مد و چه خرده ‌فروشی هستید که به دنبال تهیه این محصول است، با ما همراه باشید تا به دنیای اسپری‌ های جیر و نبوک بپردازیم.

معرفی و خرید اسپری مخصوص جیر و نبوک ارزان و اصل

کفش های جیر و نبوک بسیار شیک و برای هر کمد لباسی مناسب هستند، اما برای حفظ ظاهر خود به مراقبت های خاصی نیاز دارند.

اینجاست که اسپری مخصوص جیر و نبوک وارد عمل می شود! این اسپری پاک کننده و محافظ قدرتمند به طور خاص برای استفاده در مواد جیر و نبوک طراحی شده است و به شما کمک می کند تا طول عمر کفش های خود را افزایش دهید.

البته این اسپری تنها برای کفش نبوده و در پوشاک از همین جنس نیز به کار گرفته می شود.

این اسپری نه تنها به طور موثر خاک، گرد و غبار و سایر مواد زائد را از کفش های جیر و نبوک – مخمل و هورس پاک می کند، بلکه به محافظت از آنها در برابر آسیب های بیرونی نیز کمک می کند.

این اسپری ها یک سد محافظ ایجاد می کند که به دفع آب، روغن و لکه ها کمک کرده و از نفوذ آنها به سطح کفش شما جلوگیری می کند.

ویژگی های منحصر به فرد اسپری محافظ جیر و نبوک

یکی از چشمگیرترین ویژگی های این اسپری، قابلیت ضد آب بودن آن است.

پس از استفاده از این محصول بر روی کفش یا غیره، اسپری یک لایه محافظ تشکیل می دهد که از جذب آب به مواد جلوگیری می کند و پوشیدن کفش ها را حتی در هوای بارانی نیز ایمن می کند.

با خرید اسپری جیر و نبوک دیگر نگران گرفتار شدن در یک باران ناگهانی و خراب شدن کفش ها و لباس های مورد علاقه خود نباشید!

معرفی انواع اسپری نبوک بی رنگ

اسپری نبوک بی رنگ نوعی پوشش محافظ است که به طور خاص برای استفاده روی چرم نبوک طراحی شده است.

چرم نبوک نوعی چرم است که بیرون آن را سمباده می زنند تا سطحی نرم و مخملی ایجاد کند.

این محصول به چرم نبوک ظاهری منحصر به فرد بخشیده و همچنین از آن در معرض آسیب های ناشی از آب، لکه ها و کثیفی محافظت می کند.

اسپری نبوک بی رنگ با ایجاد مانعی که آب و لکه ها را دفع می کند به محافظت از چرم نبوک کمک می کند.

این محصول به جلوگیری از تغییر رنگ یا لکه شدن چرم در طول زمان کمک نیز می‌ پردازد. علاوه بر این، اسپری نبوک بی رنگ می تواند به بازیابی روغن های طبیعی موجود در چرم کمک کند، که منجر به نرم و لطیف نگه داشتن آن می شود.

می توانید با خرید اسپری جیر و نبوک بی رنگ، از آن برای همه رنگ های مختلف از پوشاکی با این جنس استفاده کنید.

توجه داشته باشید اگر قصد دارید رنگ از دست رفته کفش جیر خود را احیاء کنید؛ حتما باید اسپری همرنگ آن را تهیه نمائید.

 

اسپری رنگ مخصوص کفش جیر چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

اسپری رنگ مخصوص کفش جیر نوعی رنگ است که به طور ویژه برای استفاده روی چرم جیر طراحی شده است.

برخلاف رنگ سنتی که چرم جیر را سفت و ترک خورده می کند، اسپری رنگ مخصوص کفش جیر طراحی شده است که انعطاف پذیری و بافت منحصر به فرد آن را تغییر ندهد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی اسپری رنگ برای کفش‌ های جیر این است که در طیف رنگ ‌های مختلفی وجود دارد که با رنگ اصلی کفش شما مطابقت داشته باشد یا به شما امکان ایجاد ظاهری جدید را بدهد.

این کار باعث می‌ شود که ظاهر کفش ‌های جیر خود را بدون نیاز به خرید یک جفت کفش جدید، تازه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های اسپری رنگ کفش جیر این است که سریع خشک می شود و اجرای آن نیز آسان است.

کافیست تنها قوطی را به خوبی تکان دهید و یک پوشش سبک و یکدست را روی سطح کفش خود اسپری کنید.

“استفاده از اسپری رنگ کفش جیر، در مکانی با تهویه مناسب و پوشاندن سطوح اطراف کفش در برابر گرد رنگ اسپری بیش از حد مهم است!!!”

اسپری رنگ برای کفش های جیر همچنین یک پوشش محافظ ایجاد می کند که به دفع آب و سایر مایعات کمک کرده و از ایجاد لکه و آسیب به کفش شما جلوگیری می کند. همچنین می ‌تواند به بازیابی بافت طبیعی جیر نیز کمک کند.

خرید اسپری جیر و نبوک - واکس نوبوک

خرید اسپری جیر و نبوک – واکس کفش نوبوک

راهنمای نحوه استفاده از اسپری کفش جیر

طریقه استفاده از اسپری کفش جیر به روش زیر است:

  1. قبل از استفاده از اسپری، از تمیز و خشک بودن کفش های جیر خود اطمینان حاصل کنید. می توانید از برس یا پاک کن جیر برای پاک کردن هرگونه کثیفی یا لکه از سطح کفش استفاده کنید.
  2. قبل از استفاده، قوطی اسپری را حدود 30 ثانیه به خوبی تکان دهید. این کار کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مواد تشکیل دهنده اسپری جیر و نبوک به درستی مخلوط شده اند.
  3. قوطی را حدود 15 تا 20 سانتی متر از کفش دور نگه دارید و یک پوشش سبک و یکدست را روی کل سطح اسپری کنید. مهم است که مواد اسپری را خیلی زیاد روی کفش پخش نکنید؛ زیرا این امر می تواند باعث اشباع شدن جیر و آسیب احتمالی بافت شود.
  4. قبل از اعمال لایه دوم، اجازه دهید لایه اول کاملا خشک شود. این بخش معمولا حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد، اما دستورالعمل های روی قوطی را بخوانید تا مطمئن شوید دقیقا چه مدت زمانی را باید منتظر بمانید.
  5. پس از خشک شدن لایه دوم، از یک برس یا پارچه جیر استفاده کنید تا به آرامی مواد روی کفش را با حرکات دایره ای صاف کنید. این کار به بازیابی بافت طبیعی جیر کمک می کند و ظاهر زیبایی به کفش می بخشد.
  6. قبل از پوشیدن کفش، 24 ساعت دیگر صبر کنید تا اسپری کاملا خشک شود و حداکثر محافظت در برابر آب و لکه را ایجاد کند.

همچنین مهم است توجه داشته باشید که اسپری کفش جیر باید در مکانی با تهویه مناسب استفاده شود و از اسپری کردن آن در نزدیکی شعله های آتش یا منابع گرما خودداری کنید.

علاوه بر این، مراقب باشید که اسپری روی سطوح دیگر نریزد؛ زیرا ممکن است آنها را لکه دار کرده یا به آن‌ها آسیب برساند.

 

خرید رنگ جیر – ضد آب و احیا کننده جیر و نبوک

به دنبال رنگ جیر عالی برای بهبود جیر و نبوک خود هستید؟ فروشگاه اینترنتی یارین شاپ را انتخاب کنید!

قطعا می دانید که انتخاب رنگ ‌های جیر با کیفیت بالا تجربه یک خرید بی ‌نظیر را به همراه دارد؛ به همین خاطر ما طیف وسیعی از رنگبندی اسپری جیر و نبوک را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

با انتخاب یارین شاپ، در هر زمان از شبانه روز می توانید خرید رنگ جیر، ضد آب و احیا کننده جیر و نبوک را انجام داده و محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.