واکس ۲۰۸۰ اصلی | خرید واکس 2080 از کارخانه

واکس ۲۰۸۰ از جمله واکس های جدید و البته با کیفیت بازار است که به صورت پمادی بوده و خیلی راحت می توان با آن انواع مصنوعات چرمی را واکس زده و براق کرد. جهت خرید عمده این محصول می توانید از طریق همین وب سایت عمل کنید.

واکس ۲۰۸۰ اصل - خرید واکس 2080 بیرنگ
واکس ۲۰۸۰ اصل – خرید واکس 2080 بیرنگ

واکس 2080 در چه رنگ هایی تولید می شود؟

همه ما می دانیم واکس ماده ای است که با استفاده از آن می توان از کفش و وسایل چرم خود مراقبت و نگهداری نمود.

واکس 2080 مشکی قهوه ای بیرنگ سفید (گچی)
واکس 2080 – مشکی – قهوه ای – بیرنگ – سفید (گچی)

تولید کنندگان این محصول را در مدل ها و برندهای مختلف می سازند. از این رو برای ما شرایطی را فراهم کرده اند تا گزینه های زیادی را هنگام خرید و انتخاب واکس پیش رو داشته باشیم.

واکس 2080 مرمر در چهار مدل زیر تولید و به بازار عرضه می شود:

  1. مشکی
  2. قهوه ای
  3. بیرنگ
  4. سفید (گچی)

واکس ۲۰۸۰ یکی از بهترین واکس ها می باشد که با استفاده از روغن های ارگانیک و طبیعی تولید و ساخته شده است. شما می توانید از این محصول برای انواع مختلف چرم اعم از طبیعی و مصنوعی استفاده نمایید.

کسانی که تنها یک بار این واکس را مورد استفاده قرار دادند مدام برای محافظت و مراقبت از کالاهای چرم خود مانند کفش، کمربند و غیره آن را  خریداری کردند.

جهت دست یافتن به نتیجه مطلوب توصیه می شود ابتدا به وسیله یک پارچه تمیز کلیه آلودگی های روی سطح کفش تمیز نمایید. انجام این کار باعث می شود واکس به بهترین شکل ممکن  و به مدت طولانی بر روی سطح چرم قرار گیرد.

واکس با کیفیت ۲۰۸۰ دارای  چه ویژگی هایی می باشد؟

خرید عمده واکس 2080
واکس 2080 اصلی – 60 میلی لیتر

یکی از مهمترین ویژگی های واکس مرغوب ۲۰۸۰ این است که دارای ابعاد و وزن مناسبی می باشد.

از این رو به راحتی و آسانی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. در صورتی که به دنبال محصولی هستید که بتوانید از آن در بیرون از منزل و حتی سفر استفاده نمایید انتخاب این واکس بهترین گزینه خواهد بود.

تمیز کردن کفش ها و وسایل چرم در کوتاه ترین زمان و افزایش دوام آنها با مورد استفاده قرار دادن این کالا امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است که واکس کفش 2080 از آسیب دیدن بافت چرم جلوگیری کرده و رنگ آن را تغییر نمی دهد. مشتریان با مراجعه به مراکز توزیع کننده انواع واکس می توانند بهترین واکس را با قیمت مناسب تهیه کنند.

 مزایا خرید واکس مرغوب ۲۰۸۰ از مراکز فروش عمده

واکس ژله ای بیرنگ 2080
واکس ژله ای بیرنگ 2080 – واکس ارگانیک طبیعی

خرید انواع واکس با کیفیت از جمله واکس ۲۰۸۰ از مراکزی که در زمینه فروش عمده این محصول فعالیت دارند مزایای زیادی را به دنبال خواهد داشت.

فروش واکس ها به صورت تکی و در تعداد محدود توسط بسیاری از  فروشگاه و مغازه های کوچک انجام می گیرد. این مراکز به دلیل وجود افراد واسطه محصول را با قیمت بالا به فروش می رسانند.

یکی از مهمترین مزیت های خرید عمده واکس از مراکز فروش کلی این است که کالا را مستقیم و با قیمت ارزان خریداری می کنند.

البته این وب سایت یکی از نمایندگان اصلی توزیع محصولات شرکت مرمر و واکس 2080 است که سفارشات شما را بدون واسطه و مستقیم از کارخانه ارسال می کند.

بنابراین اگر قصد دارید حجم بالایی از بهترین واکس را با قیمت مناسب و پایین تهیه نمایید پیشنهاد می کنیم با واحد فروش شرکت تماس بگیرید.

واکس ارگانیک طبیعی 2080
واکس ارگانیک طبیعی 2080 با بسته بندی زیبا
برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *