خرید انواع واکس سفید گچی به صورت عمده و خرده

واکس کفش چرم سفید، یکی از محصولاتی است که برای انواع چرم سفید کاربرد دارد و از آن هم می‌توان برای کیف و هم کفش سفید استفاده نمود.

جهت خرید تکی و خرده فروشی می توانید از لینک بالا استفاده کنید اما واکس سفید برای کفش سفید را به صورت عمده می توان از شرکت واکس درخشان تهیه کرد.

همچنین علاوه بر واکس سفید کفش، واکس سفید کتونی نیز که جهت پاکسازی و احیای رنگ کفش های اسپرت و اسنیکرز با رنگ سفید استفاده میشود در این فروشگاه قابل تهیه است.

واکس کفش چرم سفید
بهترین مدل واکس کفش چرم سفید

واکس کفش چرم سفید از نظر کاربرد

وقتی صحبت از خرید واکس کفش چرم سفید به میان می آید، بسیاری از افراد، این سوال برایشان پیش می آید که چرا اصلا باید برای چرم سفید واکس خریداری شود؟

در جواب به این سوال می توان گفت: که شاید با خود فکر کنید که خاکی که روی چرم سفید می‌نشیند، اصلا پیدا نیست و نیازی به واکس زدن ندارد.

این باور، یکی از باورهای غلط موجود در جامعه است، درست است که رنگ چرم سفید است و گرد و غبار روی آن خیلی پیدا نیست، اما وجود همین آلودگی ها به مرور زمان باعث کدر شدن رنگ سفید چرم و در نهایت کاهش عمر آن می شود.

واکس کتونی سفید
واکس کتونی سفید و واکس کفش چرم سفید

واکس زدن چرم سفید علاوه بر طولانی کردن عمر آن، باعث می‌شود که کفش همواره دارای براقیت و زیبایی روز اول باشد و هیچگونه آسیب و مشکلی برای آن پیش نیاید.

نکته ای که در مورد انواع محصولات چرمی وجود دارد، این است که چرم چه از نوع طبیعی و چه از نوع مصنوعی باشد نیازمند واکس زدن و پاک شدن مداوم است و بهتر است این کار را مرتب انجام دهید، تا کفش خود را از زود خراب شدن محافظت نمایید.

این موضوع در مورد کفش های اسپرت سفید رنگ ? که جنس آنها از پارچه، سوئیت و… است نیز صدق می کند که البته باید واکس و تمیز کننده مخصوص آنها را تهیه کرد.

توزیع انواع واکس سفید کفش در بازار

واکس سفید کفش
واکس سفید کفش چرم

توزیع واکس برای کفش سفید ، در فروشگاه های مخصوص به این کار به صورت عمده و هم به صورت جزئی انجام می پذیرد. در مغازه های مخصوص، می توانید انواع واکس کفش چرم در رنگ های مختلف را بیابید.

این واکس ها، اندازه های گوناگونی دارند و روش های مختلف برای زدن آنها روی کفش وجود دارد. برای مثال، می توانید آن را با ابر روی کفش خود بکشید و یا روش های مختلف بنابر مدل واکسی که انتخاب کرده اید، وجود دارد.

همچنین برخی مدلهای مایع، خمیری، پمادی و اسپری نیز وجود دارد که هرکدام با قیمت های متفاوتی خرید و فروش می شود.

واکس سفید کفش قیمت مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

واکس سفید برای کفش

علاوه بر فروشگاه های کیف و کفش، هایپر مارکت ها و لوازم کفاشی در سراسر کشور، امکان خرید غیر حضوری به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. یکی از بهترین گزینه ها برای شما؛ فروشگاه آنلاین واکس درخشان است.


انواع واکس کفش سفید به چه صورت است؟

واکس مایع گچی

واکس ها به چند دسته: جامد، خمیری یا کرم، مایع، ابری و اسپری تقسیم می شوند که هر کدام رنگبندی های مختلفی دارند. یکی از بهترین گزینه ها برای چرم سفید؛ واکس مایع گچی یا سفید است.

آیا واکس سفید همان واکس بیرنگ است؟

این سوال خیلی از خریداران و مصرف کنندگان واکس کفش چرم سفید هست. که در پاسخ باید گفت که خیر این دو محصول با هم تفاوت هایی دارند هرچند به هر دوی آنها واکس می گویند.

در واقع واکس بیرنگ تنها می تواند اثر نرم کنندگی و براقیت روی چرم ایجاد کند و هیچ گونه تغییری در رنگ محصول ایجاد نمی کند.

واکس سفید لیوانی
واکس سفید لیوانی

بهتر است بدانید واکس سفید (کفش، کیف، لباس و…) می تواند خط و خش های احتمالی و رنگ پریدگی های ایجاد شده روی بافت چرم را ترمیم و رنگ سفید آن را احیاء کند.

واحد تحقیق توسعه واکس درخشان

پس دانستیم که پولیش کفش سفید با واکس مخصوص امکان پذیر است. از همین جهت شرکت واکس درخشان اقدام به تولید و عرضه مدل های مختلفی از بهترین واکس های بازار با رنگبندی متنوع کرده است.

جهت دریافت لیست کامل کالاها و محصولات مراقبت از چرم درخشان و نحوه فروش ویژه واکس سفید می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید.

? دسته بندی انواع واکس سفید کننده کفش

واکس سفید برای کفش چرم و همچنین کفش های اسپرت (کتونی) و یا زیره (لژ) های سفید کفش ها (سفید کننده لژ کفش) مورد استفاده قرار میگیرد که با مدل های مختلفی تولید و عرضه میشوند. در این قسمت قصد داریم به دسته بندی انواع واکس سفید کننده کفش و کتونی بپردازیم.

شوینده کفش سفید sneakers
شوینده کفش های سفید ورزشی

واکس کفش چرم سفید یا گچی به صورت:

  • واکس مایع سفید
  • واکس خمیری سفید
  • واکس تیوپی سفید
  • اسپری سفید کننده کفش سفید
  • شوینده کفش های ورزشی sneakers
  • و اسپری کف تمیز کننده

تقسیم بندی می شوند که هرکدام را با توجه به نوع و جنس کیف و کفش خود باید انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

یکی از قوی ترین برندهای حال حاضر در دنیا برند collonil آلمانی می باشد که محصولات فوق العاده باکیفیتی در این زمینه تولید می کند.

خرید عمده واکس سفید کفش
انواع واکس کفش سفید ایرانی و خارجی

در شرکت واکس درخشان تمام مدل های فوق از برندهای ایرانی و خارجی به صورت عمده و خرده عرضه می شود. جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت ها می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

13 پاسخ

  1. ببخشید ی سوال داشتم شما عمده فروشی واکس هستید یا تکی هم می فروشید؟

    1. جناب بلوچی سلام
      ما شرکت تولیدی و بازرگانی هستیم که در سطح کشور و حتی صادرات واکس فعالیت داریم.
      برای تامین نیاز کسانی که مصرف کننده نهایی هستند، به زودی یک فروشگاه آنلاین راه اندازی خواهیم کرد که بتوانند محصولات مورد نیازشان را بدون واسطه و راحت خرید کنند.
      اگر قصد خرید عمده واکس کفش سفید دارید می توانید با واحد فروش در تماس باشید.

  2. سلام
    ممنون از اطلاعات خوب شما.
    یه سوال داشتم خدمتتان.
    آیا واکس سفید برای کتونی را میشه برای کیف هم استفاده کرد.
    چون کفش چرم اصل است ولی کیف نه.
    ممنون از شما

    1. سلام آقای راد
      برای چرم بهتر است از پولیش های سفید (که به صورت خمیری یا کرمی هستند) استفاده کرد. همچنین واکس مایع گچی سفید فوری هم می تواند نیاز شما را برآورده کند.
      یکی از بهترین برندهای موجود در بازار: واکس مایع شو یا واکس سفید مایع گلد هستن که تولید کشور ترکیه میباشند.

      1. واکس سفید پنگوئن هم دارید ؟ تعریفش رو زیاد شنیدم خیلی تو بازار گشتم گیرم نیومد

        1. تو بازار پیدا نکردید چون پارت جدید واکس پنگوئن سفید تا این تاریخ (1 مهرماه 1401) هنوز وارد بازار نشده و محصولات جدید شو ترکیه و پنگوئن به زودی وارد بازار خرده فروشی و عمده فروشی خواهند شد.

  3. واکس سفید کفش میتواند خط و خش های کفش را بگیرد و با درخششی که به کفش میدهد باعث میشود که کفش جلوه دو چندانی نسبت به قبل داشته باشد.

  4. یه سوال داشتم. اگه واکس سفید کفش برای تولیدی بخوایم به صورت فله و عمده دارید؟ ما هم برای مصرف تولیدی مون می خوایم
    هم به صورت بسته بندی با اسم شرکت خودمون داخل جعبه کفش بزاریم کار شما هست؟

    1. بله
      ما تولید از خدمون هست و امکان ارائه به صورت فله و کیلویی محصولات واکس وجود داره. برای چاپ لیبل اختصاصی خودتون هم با واحد بازرگانی در ارتباط باشید.

  5. سلام. روز بخیر. مبشه دقیقا بفرمایید برای کفش چرم سفید چه نوع واکسی تهیه بشه؟ ۱جا خونده بودم که از نوع کرمی و مایع استفاده نشه.
    ممنون میشم دقیق بفرمایید کدوم نوع باید تهیه کنم که به کفش اسیب نرسه. و چطوری باید از شما خریداری کرد.؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      واکس ها دو نوع هستند: یا بیرنگ هستند که برای هر رنگی چرم قابل استفاده است و هیج رنگی از خود پس نمیدن. یا رنگی هستن که طیف رنگ ها متفاوته!
      تفاوت اصلی واکس رنگی با واکس بیرنگ فقط در پوشش و اصطلاحا پولیش کردن نقاط آسیب دیده و رنگ پریده چرم است. برای چرم سفید علاوه بر آسیب و خراش، مشکل زرد شدن هم بعضا در برخی محصولات دیده می شود که تهیه و استفاده واکس کفش سفید یا همان گچی می تواند کمک بزرگی به حل این مشکل کند. برای خرید مدل های مختلف واکس سفید گچی می توانید به فروشگاه آنلاین ما (جهت خرید تکی و مصرف شخصی) به آدرس: https://yarinshop.com/ مراجعه کنید. اگر هم قصد خرید عمده این محصول را دارید کافی است با واحد فروش شرکت تماس بگیرید: 02191014214 – 09120952109

  6. سلام وقت بخیر،لژ کفش من خیلی زرد شده میخواستم ببینم شما چه محصولی رو پیشنهاد میدید می‌خوام یک لایه سفید بشینه روش تا از زردی در بیاد؟؟ممنون میشم پاسخ بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *