نخ کفاشی را با ارزان ترین قیمت خرید کنید!

نخ کفاشی یکی از ملزومات ساده اما مهم برای یک کفاش است که بدون آن قادر به انجام کار نیست. اما اطلاع از انواع نخ کفاشی، قیمت و مراکز خرید و فروش آن یکی از نکاتی است که هر کفاشی باید بداند.

هرچند افراد با سابقه و با تجربه در این صنف با این موارد آشنا هستند اما در ادامه قصد داریم به شرح موارد گفته شده بپردازیم تا بتوانیم کمکی به شما کرده باشیم.

نخ کفاشی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برای دوختن هر نوع پارچه و متریال قابل دوختی به نخ مناسب آن نیاز است که هنر و صنعت کفاشی هم از این قاعده مستثنا نیست.

نخ کفاشی را با الیاف مختلفی می توان تولید کرد اما عمده آن از پلی استر می باشد که هم به صورت خالص هم ترکیب شده با سایر الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود.

نخ کفاشی با قیمت ارزان
نخ کفاشی دوک با قیمت ارزان

از نخ کفاشی برای دوختن قسمت های مختلف کفش مثل خود چرم و رویه و اتصال تکه های آنها به هم، دوخت رویه به زیره و… استفاده می شود.

البته در کنار کار کفاشی، از این نخ ها برای کارهای دیگری مثل صنایع دستی و تولید یکسری وسایل زینتی اسفاده می شود که در این مقاله جای آن نیست.

انواع نخ کفاشی و مدل های آن

نخ کفاشی انواع و مدل های مختلفی دارد که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد. در ادامه به سه تا از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • نخ کفاشی کیلویی یا فله: این نخ ها از الیاف پلی استر و در رنگ های سفید، مشکی و طیف های قهوه ای عسلی تولید شده و به صورت برش خورد 3-7 متری عرضه شده و به صورت کیلویی محاسبه و فروخته می شود. از ایت مدل نخ به دلیل استحکام بالا، بیشتر برای دوخت دستی و تعمیرات زیره کفش استفاده میشود.
  • نخ کفاشی دوک: نخ دوک کفاشی در رنگ های متنوع و در دوک های 150 الی 1000 گرمی برای دوخت ماشینی و چرخ دوزی چرم مورد استفاده قرار میگیرد.
  • نخ موم زده: این نخ هم به صورت دوک می باشد که در موم مخصوص آغشته شده تا در هنگام چرم دوزی روان بوده و بافت کار را آسیب نزند. البته برخی کفاشان با موم مخصوص، نخ کفاشی کیلویی را نیز گاها موم زده میکنند.
نخ کفاشی قهوه ای و عسلی
نخ کفاشی قهوه ای و عسلی فله

چیزی که واضح است ما این توضیحات را برای کسانی که اطلاعات کافی ندارند نوشته ایم و گرنه هر کفاش و استاد کاری می داند که با توجه به نیازش کدام مدل نخ را خریداری کرده و مورد مصرف قرار دهد.

مراکز استعلام قیمت نخ کفاشی در بازار

امروزه کلیه مراکز پخش لوازم کفاشی در تهران برای توزیع و فروش نخ کفاشی و سایر لوازم مربوطه، شیوه های گوناگون را به کار می گیرند.

با توجه به اینکه خرید حضوری از فروشگاه ها نیاز به صرف هزینه های اضافی مانند حمل و نقل را دارد. بنابراین خرید اینترنتی بهترین گزینه می باشد.

استعلام قیمت نخ کفاشی
قیمت نخ کفاشی رنگی در بازار

شرکت درخشان یکی از مراکز معتبر و باسابقه استعلام قیمت نخ کفاشی و سایر لوازم مورد نیاز تولید و تعمیرات کفش است. شماره های تماس یا ارتباط آنلاین با روش های متنوع در دسترس شما می باشد.

این روش یکی از شیوه های بسیار مدرن و به صرفه است که بسیاری از مراکز و شرکت های تولید کننده انواع واکس و لوازم کفاشی برای توزیع محصولات خود از آن استفاده می کنند.

از طرفی دیگر باید بگوییم که خرید حضوری نخ کفاشی کیلویی باعث می شود تا مدت زمان زیادی را در ترافیک های سنگین هدر دهیم. اگر شما  جزء آن دسته از افرادی هستید که به صرفه جویی در زمان و هزینه اهمیت زیادی می دهد بهتر است لوازم مورد نیاز کفاشی خود را آنلاین تهیه نمایید.

لیست قیمت خرید نخ کفاشی به صورت عمده

برای خرید نخ کفاشی به صورت عمده دیگر نیاز نیست که مسیرهای طولانی را در سطح شهر طی کنید. کافیست با کارشناسان شرکت ما ارتباط بگیرید تا لیست قیمت و کاتالوگ محصولات مورد نیاز را برای شما ارسال کنند.

خرید نخ کفاشی ارزان قیمت
خرید نخ کفاشی عمده

در حال حاضر که نیمی از پاییز سال 1401 را گذرانده ایم، قیمت های خرید و فروش نخ کفاشی عمده در کیسه های حدودا 40 کیلوگرمی به شرح زیر است:

  • نخ کفاشی نازک مشکی – کیلویی 145 هزار تومان.
  • نخ کفاشی مشکی اعلاء (ضخیم) – کیلویی 170 هزار تومان.
  • نخ کفاشی عسلی قهوه ای نازک – کیلویی 140 هزار تومان.
  • خرید نخ کفاشی سفید معمولی – کیلویی 160 هزار تومان.
  • نخ کفاشی سفید اعلاء ضخیم – کیلویی 190 الی 220 هزار تومان.
  • قیمت های فوق به صورت تقریبی و برای خرید عمده می باشد که در مقادیر کمتر و یا خیلی بیشتر این قیمت ها کمی متفاوت است.

درست است که تجارت نخ کفاشی رونق خوبی دارد اما این محصول با چالش های خاص خودش روبروست که باید حتما قبل از هر اقدامی از قیمت به روز بازار با خبر بود.

توصیه میکنیم چنانچه قصد خرید دارید حتما یکبار با ما ارتباط بگیرید.(مطمئن باشید پشیمون نمیشید 😉)

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

3 پاسخ

  1. سلام خداقوت
    شنیدم یه چسب جدید اومده تو‌ بازار به اسم چسب سویل، شما ازین نوع دارید؟ قیمت چنده؟

    1. سلام
      قیمت چسب سویل به دلیل اینکه هنوز به صورت گسترده عرضه نشده از طرف کارخانه اعلام نشده است.

  2. سلام من نخ کفاشی واسه گیوه بافی دستی میخوام میخواستم چنانچه نخ مناسب این کار دارید با این شماره لطفا تماس بگیرید یا بروشور ارسال کنید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *