مرکز فروش تخصصی واکس ژله ای عمده

برای تهیه و خرید واکس ژله ای با کیفیت به سایت شزکت بازرگانی واکس درخشان سر بزنید. با استفاده از واکس هایی مرغوب که این شرکت با قیمت مناسب به فروش می رساند می توانید دوام و ماندگاری کفش های خود را بالا برده و زیبایی اولیه آنها را بازگردانید.

مرکز فروش تخصصی واکس ژله ای عمده

با کیفیت ترین واکس مخصوص چرم چیست؟

با کیفیت ترین واکس مخصوص چرم چیست؟

همانطور که می دانید واکس در انواع و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و یکی از محصولاتی می باشد که تنوع بسیار زیادی دارد. واکس ژله ای یکی از نمونه های این محصول است که مخصوص چرم بوده و می توان آن را برای انواع چرم مورد استفاده قرار داد. انتخاب این واکس برای آن دسته از افرادی که به میزان کیفیت واکس اهمیت بالایی می دهند بهترین گزینه می باشد. چرا که در آن هیچ گونه مواد افزودنی به کار نرفته است و بافت چرم را به طور چشمگیری احیا خواهد کرد. همچنین رنگ چرم را تثبیت و آن را تغییر نمی دهد.

مهمترین خصوصیات واکس مرغوب ژله ای

مهمترین خصوصیات واکس مرغوب ژله ای

واکس ژله ای یک واکس بدون بو و با کیفیت بوده که به دلیل داشتن ماندگاری بالا طرفداران بسیار زیادی دارد. این واکس سطح چرم را به طور کاملا طبیعی براق می کند و مانع پوسته پوسته شدن آن می شود. احیا کننده چرم، براق کننده، بدون پارافین، بدون بو، بدون حساسیت زایی و حمل و نقل آسان از ویژگی های مهم واکس پرطرفدار ژله ای به حساب می آیند. علاوه براین می توان آن را برای انواع محصولات چرم از قبیل کفش، کیف، کمربند و غیره مورد استفاده قرار داد.  به صرفه بودن این محصول باعث شده تا در میان مردم به عنوان بهترین براق کننده و تمیز کننده چرم شناخته شود. از آنجایی که این کالا با استفاده از روغن های ارگانیک ساخته شده است به همین جهت تنها با مقدار اندکی از آن می توانید وسایل چرمی خود را در کوتاه ترین زمان به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. توجه داشته باشید که اگر به طور صحیح از آن استفاده نمایید در دراز مدت به واکس برای تمیز کردن لوازم چرم خود نیاز نخواهید داشت که این باعث می شود تا حد بسیار زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید.

پخش واکس ژله ای به صورت مستقیم

پخش واکس ژله ای به صورت مستقیم

شرکت تولیدی بازرگانی درخشان بهترین و با کیفیت ترین انواع واکس کفش از جمله واکس ژله ای را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبیعی و همچنین فناوری مدرن و به روز جهان زیر نظر متخصصان مجرب طراحی و تولید می کند. کیفیت بالا محصولات این شرکت توجه تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است و توزیع و پخش این کالا در رنگ های گوناگون و بسته بندی های متفاوت و وزن های مختلف انجام می شود. واکس کفش ژله ای به صورت اینترنتی از طریق وب سایت شرکت به تمام نقاط کشور عرضه می گردد. مشتریان و خریداران محترم می توانند از طریق سایت با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و برای خرید عمده محصول با قیمت مناسب اقدام نمایند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *