خرید واکس گلد ترکیه {قیمت واکس کفش گلد در بازار}

واکس گلد ترکیه در سایت های اینترنتی به واسطه رقابت و جذب مشتری بیشتر با ارزان ترین قیمت قابل خرید می باشد و حتی امکان خرید عمده آن نیز از عمده فروشی های آنلاین وجود دارد.

واکس کفش گلد سال هاست که در بازار ایران شناخته شده و فروشگاه های کفش به دنبال خرید عمده از وارد کننده هستند.

ارتباط مستقیم با واحد بازرگانی و واردات واکس گلد ترکیه: 02171053823

واکس گلد ترکیه
محصولات واکس کفش گلد

مشخصات و مزایای واکس گلد ترکیه

خرید واکس گلد ترکیه از مواردی است که خیلی ها به آن فکر می کنند زیرا یکی از محصولات مرغوب در حوزه چرم می باشد که در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و از مزایای آن می توان به تنوع مدل های آن اشاره کرد.

واکس گلد ترکیه به خوبی از لباس ها، کفش ها و سایر وسایل چرمی محافظت می کند به با نفوذ به بافت چرم باعث نرمی و براق شدن آن می شود همچنین ماندگاری آن قابل قبول است و چندین روز شما را از واکس زدن بی نیاز می کند.

به طور کلی به چند مورد از عمده مزایای واکس گلد اشاره می کنیم:

  1. کیفیت بالای مواد اولیه
  2. قیمت متناسب با کیفیت
  3. تنوع بالای رنگ واکس ها
  4. تنوع بالا مدل های مختلف واکس
  5. موجود و در دسترس بودن اکثر کالاها در بازار

مواردی که ذکر شد مخصوصا مورد 2 و 5 برای بسیاری از برند های خارجی دیگر به ندرت دیده میشود و این خود باعث استقبال خوب بازار مصرف از این برند شده است.

مشخصات واکس گلد ترکیه
انواع واکس کفش گلد ترکیه ای

قیمت واکس کفش گلد مایع در بازار ایران

یکی از مدل های پر مصرف واکس کفش گلد در بازار ایران، واکس مایع گلد است که با طیف وسیعی از رنگ ها توانسته نیاز مشتریان را برآورده کند.

واکس کفش گلد مایع با فرمولاسیونی که دارد علاوه بر اینکه به سرعت می توان محصولا چرمی را واکس زد، باعث محافظت عالی از بافت چرم و همچنین براقیت مناسب برای آن می شود.

هم اکنون که در اوایل مردادماه 1402 (1402/05/04) قرار داریم – قیمت واکس گلد مایع در بازار ایران – با کمی نوسان روبرو شده و علت اصلی آن افزایش قیمت دلار بوده است.

قیمت هر کارتن واکس مایع گلد ترکیه در رنگ های مختلف (مشکی – قهوه ای – بیرنگ – سرمه ای – عسلی و…) بین 3.400.000 تومان تا 3.800.000 تومان خرید و فروش می شود.

البته برای نوع گچی یا همان رنگ سفید قیمت ها کمی متفاوت بوده و حدود 5000 تومان برای هر عدد بیشتر می شود.

واکس گلد ترکیه مایع
واکس مایع گلد ترکیه

خرید واکس گلد ترکیه به صورت مستقیم و بدون واسطه

خرید واکس گلد ترکیه به صورت مستقیم و بدون واسطه تنها از شرکت های بزرگ که در حوزه صادرات واکس کفش فعالیت دارند، امکان پذیر است.

زیرا کارخانه تولیدی واکس گلد در ترکیه مشغول به کار است و تنها این شرکت ها می توانند به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهند.

شرکت های بزرگ صادرات و وارداتی با خرید مستقیم واکس گلد از کارخانه تولیدی آن در ترکیه، بازار داخلی ایران را پوشش می دهند.

البته فرایند واردات واکس گلد نیازمند اجرای قوانین داخلی ایران و ترکیه می باشد و هزینه هایی که به آن افزوده می شود مانند هزینه گمرگ عوارض صادرات و واردات و دیگر نمونه های مشابه.

به دلیل دردسرهای واردات کالا به ایران، و از طرفی رقابت بالا در مارکتینگ و فروش محصولات واکس، شخص واردکننده؛ فروش واکس کفش گلد ترکیه ای را به مجموعه های حرفه ای مانند شرکت واکس درخشان سپرده و زمان و انرژی خود را صرف تداوم واردات و حفظ ثبات قیمتی این محصول کرده است.

وارد کننده واکس گلد

پس اگر قصد خرید و بدون واسطه محصولات گلد را دارید می توانید واحد بازرگانی و فروش شرکت تماس بگیرید و پس از دریافت لیست قیمت و کاتالوگ، اقدام به خرید کنید.

وارد کننده واکس گلد ترکیه
خرید واکس گلد ترکیه به صورت مستقیم و بدون واسطه
برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *