فروش تخصصی انواع واکس سرمه ای عمده

تولید واکس سرمه ای عمده بعنوان یکی از محصولات صادراتی و پرفروش کارخانجات تولید واکس سرمه ای طبیعی عنوان می شود. خرید و فروش واکس سرمه ای عمده برای نمایندگان فروش محصولات چرمی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت واکس و پولیش درخشان تولید کننده واکس سرمه ای عمده می باشد. مزایای استفاده از واکس متناسب با نوع و رنگ چرم بسیار مهم است.

فروش تخصصی انواع واکس سرمه ای عمده

مراحل تولید واکس سرمه ای

مراحل تولید واکس سرمه ای

واکس محصولی است که بر روی اجسام مختلف همچون کفش مالیده می شود و می توان از آن برای محافظت کفش استفاده نمود. کارخانجات تولید واکس با توجه به تنوع رنگ های مختلف محصولات چرمی فرمولاسیون مناسب با رنگ و نوع چرم را ساخته و اقدام به تولید و عرضه می نمایند.. واکس سرمه ای محصولی بر پایه مواد نفتی می باشد و باعث نرم و منعطف شدن کفش های چرم خواهد شد. استفاده از این محصول نقش مهمی در افزایش مدت زمان نگهداری کفش های چرم و زیبایی هرچه بیشتر آن خواهد شد.

عرضه کنندگان واکس سرمه ای عمده

عرضه کنندگان واکس سرمه ای عمده

تولید و عرضه واکس سرمه ای عمده در بازار بسیار با اهمیت می باشد. کیفیت و قیمت محصول در میزان خرید و استقبال مشتریان نقش بسزایی دارد. روش های فروش و عرضه ی واکس سرمه ای بصورت مستقیم و عمده قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه ای دارد. شرکت بازرگانی درخشان یکی ار عرضه کنندگان واکس سرمه ای عمده در بازار فروش می باشد. برای این کار، مشتریان می توانن محصول مورد نیاز خود را از طریق نمایندگی های فروش، سفارش داده و تحویل بگیرند.

مزایای تولید واکس سرمه ای

مزایای تولید واکس سرمه ای

واکس ماده‌ای به صورت کرم است که بمنظور براق کردن سطوح اشیا مختلف استفاده می‌شودخرید واکس و تجارت آن بعنوان یکی از مسائل مهم در صنعت می باشد.در بازرگانی واکس درخشان انواع مختلفی از محصولات واکس موجود است.اما در عصر حاضر، جهت ایجاد رفاه دستگاه‌های واکس کفش ایجاد شده‌است که به آن دستگاه براق‌کننده کفش می‌گویند به وسیله یک یا دو برس که به صورت افق قرار دارند رویه و کناره‌های کفش را تمیز می‌نماید.  قیمت واکس کفش نسبت به ارزش و اهمیت خود کفش بسیار ناچیز می باشد  اما حضور آن در کنار کفش بسیار مهم است. با توجه به قیمت نسبتا بالای کفش، ضروریست با واکس زدن عمر کفش خود را زیاد نماییم. شرکت واکس درخشان انواع واکس و پولیش کفش را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

خرید و فروش واکس سرمه ای عمده

خرید و فروش واکس سرمه ای عمده

قیمت خرید واکس سرمه ای عمده در کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین و اصلی ترین آنها می توان به سطح کیفی این محصول اشاره کرد. کیفیت و قیمت کالا با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. هر چه سطح کیفی این محصول افزایش پیدا کند در قیمت گذاری آن موثر خواهد بود. واکس های اسپری معمولا در اندازه های ۵۰ ، ۷۵، ۱۰۰ ، ۱۵۰ و ۲۰۰ ميلي ليتري در بازار موجودند. همچنين واکس هاي جامد در بسته بندي هاي ۳۰ تا ۱۵۰ گرمي در بازار وجود دارند و شما می توانید بر حسب نیاز خود ، واکس با حجم مناسب را خریداری کنید. شرکت هاي تولیدی و بازرگانی زيادي در زمينه توليد واکس کفش فعاليت مي کنند.

[box type=”shadow” align=”;”]شرکت واکس و پولیش درخشان از تولید و عرضه کنندکان این محصول می باشد.[/box]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

  1. سلام
    واکس برای کفش چرم سرمه ای، مایع بهتر هست یا خمیری؟
    شما هر دو مدلش رو دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *