فروش انواع مختلف واکس کفش جیر

تنوع محصولات چرمی در بازار موجب تولید انواع واکس شده است. واکس کفش جیر یکی از موارد پرطرفدار برای نگهداری و طول عمر کفش جیر می باشد. خرید و فروش عمده واکس کفش جیر در شرکت واکس و پولیش درخشان انجام می گردد. واکس کفش جیر با کیفیت و صادراتی نیز در بازار با قیمت بالاتری برای مشتریان عرضه می گردد.

فروش انواع مختلف واکس کفش جیر

تولید و ساخت واکس کفش جیر

تولید و ساخت واکس کفش جیر

با توجه به اهمیت نگهداری از کفش جیر، واکس مناسب با کفش جیر تولید شده است. همانگونه که از ظاهر واکس کفش مشخص است این ماده متشکل از مواد صنعتی و شیمیایی می باشد. و تولید آن کارخانجات تولید واکس بصورت عمده انجام میشود. شرکت تولیدی واکس درخشان یکی از این کارخانجات تولید و پخش واکس در بازار می باشد. فرمولاسیون تولید واکس کفش بسیار متنوع است به متداول ترین آن اشاره می شود.اولین فرمول متشکل از: موم کارنوبا،موم زرد، استارین، اسید اولئیک، روغن تربانتین، مرکب عاج(عاج سیاه)، رنگ مشکی قابل حل در روغن می باشد. یکی از مهم ترین حلال ها در تهیه واکس کفش روغن تربانتین است.

اهمیت استفاده از واکس جیر

اهمیت استفاده از واکس جیر

هر وسیله ای نیاز به مراقبت دارد. هنگام خرید وسایل چرمی، فروشندگان انواع واکس های موجود برای چرم را توصیه میکنند. فروش بهترین واکس چرم در شرکت های بازرگانی مختلفی انجام می شود. شرکت بازرگانی واکس درخشان نیز یکی از فروشندگان بهترین واکس کفش جیر در بازار می باشد. کفش جیر بدلیل اینکه قابلیت ماندگاری تا سالیان دراز را دارند، بهتر است برای خرید مواد نگهداری آنها توجه بیشتری داشت. . یکی از اصلی ترین کارهایی که در نگهداری از چرم باید در نظر داشته باشید، واکس زدن آنهاست. واکس کفش جیر مناسب موجب افزایش طول عمر محصول شما می شود.

واکس کفش با کیفیت

واکس کفش با کیفیت

برای خرید واکس کفش جیر با کیفیت و صادراتی، انتخاب واکس مناسب مهم می باشد. واکس ها معمولا در دو نوع فروخته می شوند؛ یکی بصورت جامد و یکی در قالب اسپری. عموما مشتریان حالت جامد را بیشتر توصیه می کنند، چراکه گمان می رود واکس مرغوب یعنی همان؛ اما اسپری ها هم همان واکس هستند، با این تفاوت که واکس را بصورت یکسان پخش میکنند. یک مدل دیگر از واکس ها وجود دارند که کارشان، شفاف کردن چرم است و اندکی نیز در مرغوب ماندن چرم کمک می کنند. شرکت واکس و پولیش درخشان تولید کننده و فروشنده ی این نوع محصولات می باشد. واکس کفش جیر با کیفیت و مرغوب موجب افزایش کیفیت و ماندگاری محصول می شود.

خرید واکس کفش جیر

خرید واکس کفش جیر

محصولات چرمی که یکی از انواع آن ها جیر می باشد از قیمت بالایی در بازار برخوردار هستند. خرید بهترین واکس کفش جیر برای نگهداری آنها بسیار ضروری است. هنگام خرید واکس کفش جیر، برندهای مختلفی در بازار عرضه می شود. یکی از بهترین نوع واکس برای محصولات چرمی واکس کفش درخشان می باشد که بعلت تقاضای زیاد، شزکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان محصولات خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری به دست مشتریان می رساند. برای خرید واکس کفش جیر از نوع آن مطلع شوید تا بتوانید نحوه استفاده از آن را به خوبی متوجه شوید.

 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *