صادر کننده واکس کفش سفید آنتی باکتریال

واکس کفش سفید با خاصیت آنتی باکتریال و ضد میکروبی و کیفیت عالی در بسته بندی های جعبه ای بسیار شیک به بسیاری از کشور ها صادرات می گردد و از فروش پر رونقی در بازار برخوردار است. این محصول کیفیت بی نظیری داشته و باعث پاک شدن سطح کفش از تمام آلودگی ها می گردد. یک بافت پوششی روی کفش ایجاد نموده و بافت آن را ملایم نموده و از کفش در برابر حرارت و دما محافظت می کند.

صادر کننده واکس کفش سفید آنتی باکتریال

5 خصیصه بارز واکس کفش سفید باکیفیت

5 خصیصه بارز واکس کفش سفید باکیفیت واکس مخصوص کفش سفید دارای ویژگی های بسیاری می باشد از جمله اینکه باعث تثبیت رنگ کفش شده و به دلیل ایجاد یک پوشش عمر مصرف کفش را افزایش می بخشد. کاملا ضد میکروب بوده و کفش را پاک از انواع آلودگی ها می نماید. باعث می شود که کفش در برابر دما های پایین و سرمای زیاد دچار شکنندگی و افت کیفیت نگردد. 

این محصول نوعی تمیز کننده محسوب می شود و همانطور که از نامش هویداست، همانند کرم سفید رنگ بوده و درخششی شفاف و روشن را به ظاهر کفش می‌ دهد. در ضمن سطح خارجی کفش را مرطوب می‌کند که این باعث تنفس و باز شدن منافذ داخلی در کفش می‌شود. همچنین برای کفش ‌هایی که سفت و خشک تر هستند انتخاب مناسبی است. انواع واکس کفش سفید و جلادهنده در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی های مثبتی دارند. 

شرکت پخش انواع واکس کفش سفید جیر

شرکت پخش انواع واکس کفش سفید جیر شرکت پخش این محصول انواع واکس مخصوص کفش سفید از جنس جیر را با بهترین کیفت به بازار ارائه می نماید. بنابراین نگران کفش ها خود نباشید و با خیال آسوده آنها را واکس زده و استفاده کنید. این واکس ها شفافیت و براق بودن کفش را افزایش می دهند. پخش واکس کفش به صورت مستقیم توسط خود تولید کنندگان انجام می گردد. بنابراین قیمت ها فوق العاده مناسب و ارزان نسبت به سطح بازار است.

فروشنده انواع واکس کفش سفید جیر این کالای تجاری را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده در بسته بندی های فوق العاده معتبر در بازار ارائه می نماید. این کالا امروزه به عنوان پر فروش ترین محصول در بازار محسوب می گردد. انواع مختلفی داشته و در کیفیت های متنوع عرضه می شود اما همگی استاندارد بوده و نقش مهمی در حفظ کیفیت کفش دارد. 

این محصول با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان به سراسر کشور ارسال می گردد. می توان به راحتی این کالای اساسی و ضروری را تهیه نمود. این واکس ها بسیار استاندارد، مرغوب و قابل عرضه در سطح جهان می باشند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *