خرید واکس کفش خارجی ارزان

واکس یکی از مهم ترین ملزومات مورد نیاز برای کفش می باشد. برای خرید واکس کفش خارجی ارزان باید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کرد. امروزه خرید و فروش عمده واکس کفش یکی از مهم ترین محصولات بازار تجاری می باشد که شرکت های زیادی نظیر شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از فروشندگان واکس ارزان و با کیفیت در بازار است.

خرید واکس کفش خارجی ارزان
اهمیت استفاده از واکس کفش خارجی

اهمیت استفاده از واکس کفش خارجی

واکس یکی از پرفروش ترین محصولات جانبی امروزه در سبد خرید بسیاری از مشتریان کفش های چرمی می باشد. شرکت های مختلف زیادی از جمله شرکت واکس درخشان از تولیدکنندگان انواع واکس و پولیش می باشد. مهم ترین نکته در مراقبت صحیح از کفش، واکس زدن و تمیز کردن آن است. بهترین نوع واکس کفش برای استفاده بستگی به جنس کفش شما دارد اما در بازار انواع مختلفی از جمله واکس مایع، جامد و… وجود دارد. واکس کفش بلدرچین یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برند های واکس در ایران می باشد و شرکت واکس و پولیش درخشان از فروشندگان این نوع واکس می باشد.

نحوه استفاده واکس کفش

نحوه استفاده واکس کفش
در استفاده صحیح از واکس در ابتدا با یک برس نرم یا دستمال، آلودگی ها و گردوغبار را به صورت کامل از کفش پاک کنید. برای استفاده از واکس کفش خارجی ارزان ابتدا نسبت به جنس محصول خود مطمئن شوید و واکس مورد نیاز را تهیه نمایید.کفش خود را بردارید و برس یا پارچه ی نرم را به میزان کافی به واکس آغشته کنید. سپس با حرکات چرخشی سرتاسر کفش را با لایه ای از واکس بپوشانید. بگذارید کفش به مدت حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند تا خشک شود.

انواع واکس کفش خارجی ارزان

انواع واکس کفش خارجی ارزان
باتوجه به واردات انواع واکس های خارجی در بازار، خرید واکس کفش خارجی ارزان و با کیفیت بسیار مهم است. واکس های خارجی ارزان وارد شده در بازار به اشکال مختلف مایع، اسپری و اسفنج می باشند. واکس اسپریاز مهمترین محصولات خارجی ارزان است استفاده از این نوع واکس بسیار ساده و آسان است. واکس روی کفشهای شما در بیرون از خانه اسپری می شود و ضمن از بین بردن آلودگی ، کفش شما را نرم می کند. کوچکی و قابل حمل بودن آنها در بیرون از خانه یکی از مزیت های آن می باشد. یکی از پر مصرف ترین انواع واکس هایی که از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار است واکس اسفنجی می باشد و برای استفاده از این واکس کافی است اسفنج های آغشته به روغن را روی کفش های خود بمالید.

خرید واکس کفش خارجی ارزان

خرید واکس کفش خارجی ارزان
تنوع شرکت های تولیدی باعث سردرگمی مشتریان برای خرید بهترین و ارزان ترین واکس شده است. بهترین واکس برای کفش از نوع جامد می تواند باشد که شرکت واکس و پولیش بلدرچین یکی از شرکت های تولیدی این محصول است.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]برای خرید واکس چرم بصورت حضوری در نمایندگی های این شرکت و همچنین از طریق درگاه های اینترنتی امکان خرید واکس کفش خارجی ارزان فراهم شده است.[/highlight-red]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *