خرید عمده واکس کفش چرم مشهد

خرید عمده و کلی واکس کفش چرم مشهد در بهترین نوع کیفیت از طریق این مرکز فروش صورت می پذیرد. این محصول بی نظیر کیفیت چرم را بالا برده و علاوه بر زیبایی و درخشش آن باعث حفظ و دوام و طول عمر کفش چرمی می گردد.

خرید عمده واکس کفش چرم مشهد

اطلاعاتی درباره واکس کفش چرم مشهد

اطلاعاتی درباره واکس کفش چرم مشهد واکس کفش چرم یکی از ابزار مهم مورد نیاز جهت تمیز نگه داشتن و براقیت و مقاومت کفش در برابر عوامل مختلف فرسایشی می باشد. این نوع از واکس لایه ای محافظ و قوی بر روی کفش ایحاد می کند. این محصول بی نظیر از درجه یک ترین مواد اولیه تهیه گردیده است تا باعث افزایش کیفیت کفش های چرمی گردد.

انواع واکس کفش چرم در جنس های مختلف جیر، کفش های چرم گاوی، کفش های چرم گوسفندی، کفش های چرم کروکودیل، کفش های چرم شتر مرغ، کفش های چرمی در رنگ های مختلف سفید، مشکی، قهوه ای، زرشکی و بسیاری دیگر از جنس ها و رنگ های گوناگون در بهترین نوع کیفیت تهیه و تولید می گردد.

واکس، یک تمیزکننده و براق‌کننده جامد با ماده پایه‌ای تربانتین است که به اندازه کرم حالت روان نیست. از نظر درخشش، افزایش طول عمر و ماندگاری و هر مورد دیگری، موم بسیار مناسب است. اما استفاده از آن دارای فرآیند چند مرحله‌ای بوده و کمی زمان بر است. شما نباید موم را بیش از حد استفاده کنید، زیرا اگر ضخامت بیشتری از واکس بر روی کفش اعمال شد، هم جلا دادن کفش سخت می‌شود و هم اینکه منافذ کفش را نیز به طور کامل می‌بندد.

صادرات انواع واکس کفش چرم مشهد

صادرات انواع واکس کفش چرم مشهد تولید کنندگان واکس کفش چرم طبیعی در مشهد در زمینه تولید، صادرات و عرضه داخلی این محصولات چرمی با کیفیت و قیمت عالی به کشورهای همسایه مانند ترکیه، افغانستان، پاکستان و غیره فرستاده می شود، این گروه با شمار زیادی از متخصصان و کارشناسان ایرانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی و دستگاه های روز دنیا تولید چرم طبیعی را ارتقاء بدهند، این شرکت در تلاش است تا محصولی منطبق با عالی تری و بالا ترین استاندارد را به بازارهای بین‌المللی روانه کنند، تا در رقابت با بازارهای خارجی موفق شوند. 

صادرات واکس کفش چرم توانست در سالی که گذشت پرسود ترین صادرات را در بین انواع واکس های مختلف رفم بزند.

مرکز پخش عمده واکس کفش چرم این محصول بی نظیر را در کیفیت تمام و کاملا درجه یک و به صورت مستقیم از طریق أین نمایندگی به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید.

پخش واکس کفش از طریق این شرکت تولیدی به تمامی نقاط کشور و نیز بازار های درخواست کننده خارجی در حال ارسال می باشد. این محصول با اثبات کیفیت بی نظیرش همواره مورد تقاضای این بازار ها قرار می گیرد. این محصول به علت فراوانی ویژگی واکس کفش چرم در بهترین کیفیت تولیدی از تولید بسیاری برخوردار می باشد. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *