خرید بدون واسطه از کارخانه واکس بلدرچین

یکی از کارخانجات تولید واکس باکیفیت و صادراتی کارخانه واکس بلدرچین می باشد که محصولات خود را علاوه بر عرضه در بازار داخلی در بازار خارجی و سایر کشورها نیز یافت می شود.

عرضه انواع واکس بلدرچین در نمایندگی های فروش محصولات چرمی و همچنین سایت های خرید و فروش اینترنتی انواع واکس صورت می گیرد.

مشتریان می توانند جهت خرید عمده به سایت فروش شرکت درخشان مراجعه نمایند.

مشتریان می توانند جهت خرید عمده به سایت فروش شرکت درخشان مراجعه نمایند.

کارخانه واکس بلدرچین

کارخانه واکس بلدرچین

واکس های مختلفی در بازار وجود دارند که با استفاده از فرومولاسیون خاصی تولید می شوند. بطور کلی، واکس های کفش از موم، روغن ، تربانتین و صمغ های گیاهی ساخته می شوند.

در این میان واکس بلدرچین یکی از معروف ترین انواع واکس کفش می باشد که امروزه خریداران زیادی در بازار تجاری دارد.  درواقع واکس برای ضد آب کردن کفش های چرمی اختراع شد.

کارخانه واکس بلدرچین تولید کننده بهترین واکس می باشد. مدتی بعد، عده ای به این امر پی بردند که کفش هایشان با واکس زدن و براق کردن زیباتر می شود و بدین ترتیب کفش‌های براق مد شدند.

انواع واکس های موجود در بازار

انواع واکس های موجود در بازار

یکی از قدیمی ترین نوع واکس کفش، واکس جامد می باشد. اين نوع واکس ها که حالتي جامد دارند، به وسيله اسفنج روي سطح کفش ها ماليده مي شوند.

يکي دیگر از انواع واکس ها که بسیار رایج می باشد واکس هاي اسپري هستند. واکس هاي اسپري، همانطور که از نامشان پيداست، به صورت افشانه هستند و بايد آن را روي کفش هاي خود اسپري کنيد.

واکس های مایع نوع دیگری از واکس می باشند که فقط جلا دهنده و براق کننده هستند. اين نوع واکس ها ، به صورت اسفنج هاي آغشته به روغن در بازار وجود دارند و شما مي توانيد آن ها را روي سطح کفش بماليد.

صادرات واکس با کیفیت

صادرات واکس با کیفیت

صادرات انواع واکس کفش به سایر کشورها توسط کارخانه واکس بلدرچین  صورت می گیرد.انتخاب بهترین نوع واکس کفش بسیار مهم است و می توان با خرید بهترین واکس کفش طول عمر کفش و وسایل چرمی را بالا برد.

برای براق کردن، ماندگاری بالای کفش و تغذیه شدن چرم و همچنین مقاومت در برابر آب، موم یا همان واکس بسیار کاربردی می باشد.

امروزه در بازار برندهای خارجی و داخلی زیادی با هم در رقابت هستند. واکس کفش بلدرچین که در شرکت واکس و پولیش درخشان تولید و پخش می شود یکی از محبوب ترین انواع واکس کفش ایرانی می باشد که بصورت موم تولید می شود.

خرید عمده واکس بلدرچین

خرید عمده واکس بلدرچین

با توجه به تنوع واکس های موجود در بازار، قیمت فروش آن ها نیز متفاوت می باشد. قیمت این نوع واکس ها به عوامل زیادی وابسته می باشد. از جمله نوع واکس، شرکت سازنده و حجم بسته بندی واکس اشاره کرد.

واکس کفش بلدرچین یکی از پرفروش ترین واکس های ایرانی می باشد که مشتریان زیادی دارد. انتخاب واکس کفش بر اساس نوع و جنس کفش بسیار مهم است.

برای خرید واکس کفش مطمئن و خوب براحتی می توان از سایت های فروش اینترنتی کمک گرفت اما بعلت وجود شرکت های تولیدی زیاد واکس کفش از جمله بازرگانی واکس درخشان، خرید حضوری در فروشگاه های کفش فروشی امکان پذیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *