تولید کننده واکس کفش ابری قهوه ای

کفش های تولید شده از چرم و فوم هر چقدر هم کیفیت بالایی داشته باشند به مرور زمان جلا و شفافیت خود را از دست می دهند و منظره ای ناخوشایند پیدا می کنند. برای رفع این مشکل انواع واکس کفش به بازار عرضه شده است. ویژگی های واکس کفش ابری قهوه ای چیست و فروش ویژه این محصول چگونه است؟

تولید کننده واکس کفش ابری قهوه ای

اطلاعاتی در مورد واکس کفش ابری قهوه ای

اطلاعاتی در مورد واکس کفش ابری قهوه ای

کفش های چرم و فوم قهوه ای به مرور زمان در اثر عوامل آلاینده مانند گرد و غبار تغییر رنگ داده و شکل نامناسبی پیدا می کنند. همچنین این کفش ها در اثر تماس مکرر با آب و رطوبت و به ویژه در شرایط سرما و یخبندان دچار ترک خوردگی و درز می شوند و به سرعت کیفیت خود را از دست می دهند. بنابراین نوسازی کفش و جلوگیری از پایین آمدن سریع کیفیت آن از واکس کفش استفاده می شود.

انواع واکس کفش ابری در رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. یکی از انواع این محصول واکس کفش ابری قهوه ای می باشد که با تعبیه یک ابر مخصوص برای واکس کردن فرآیند واکس کردن کفش را بسیار آسان نموده است و برای کسانی که وقت یا حوصله کافی برای واکس زدن را ندارند مناسب است.

با مالیدن این واکس به وسیله ابر مخصوص آن سرعت واکس کردن کفش بالا می رود و همچنین مانع پخش واکس به اطراف و در نتیجه مانع کثیف شدن لباس ها می شود.

این واکس بر خلاف واکس های معمولی که موجب تیره شدن رنگ کفش و تازگی آن می شوند باعث براق شدن و جلای مخصوص کفش می شود.

این واکس با داشتن باعث ایجاد یک لایه الکترواستاتیک بر روی سطح کفش شده و به این ترتیب مانع چسبیدن گرد و غبار به آن می شود. همچنین این محصول با پر کردن شکاف ها و درزهای ریز موجود در سطح کفش باعث افزایش دوام و ماندگاری آن می شود.

فروش ویژه انواع واکس کفش ابری قهوه ای

فروش ویژه انواع واکس کفش ابری قهوه ای

چنانچه در زمینه فروش انواع واکس دارای فروشگاه می باشید و يا به صادرات اين محصولات به کشورهای همسایه اشتغال دارید. استفاده از واکس کفش ابری قهوه ای می تواند گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

براي خرید این واکس می توانيد با مسئول فروش واکس کفش ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از سایر مشخصات این محصول و قیمت روز آن نسبت به سفارش این محصول اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *