پخش کنندگان بوگیر کفش گیاهی

ایران همواره رضایت مشتری را در فرآیند تولید مد نظر داشته است و در نتیجه این تلاش ها اکنون محصولی پرطرفدار است که می توانید آن را در تمامی فروشگاه های معتبر خریداری کنید. با محصولات بی نظیر ایرانی، بوی پا دیگر شما و پایتان را آزار نمی دهد، می توانید پس از استفاده از انواع محصولات بوگیر کفش، به راحتی و با خیال راحت با بوی پا خداحافظی کنید.

پخش کنندگان بوگیر کفش گیاهی

نکات مهم در انتخاب بوگیر کفش

نکات مهم در انتخاب بوگیر کفش

بوگیر کفش با کیفیت باید دارای خواص زیر باشد

  • دارای خاصیت انتی باکتریال
  • بوگیر
  • عرق گیر
  • ضدقارچ
  • نرم کننده پا
  • از بین بردن بوی نامطبوع پا و ضد عفونی کننده

به منظور جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر به پوست پای خود، از خرید بوگیرهای مختلف بی نام و نشان و بدون مجوز بهداشت خودداری کنید. بوی بد کفش و پا باعث خجالت می شود و شما را از رفتن به بسیاری از مکان ها باز می دارد. بسیاری از افراد وقتی به مهمانی می روند یا وقتی پاهای خود را از کفش در می آورند، احساس استرس و ناراحتی می کنند. بسیاری از راه های ساده راه های مختلفی وجود دارد که می توانید به راحتی از شر بوی آزاردهنده خلاص شوید. راه های مختلفی در این مقاله وجود دارد، از راه های سریع و فوری تا راه های دشوارتر برای رفع بوی کامل تر، و همچنین راه هایی برای خلاص شدن از شر بوی پا و جلوگیری از تعریق پا وجود دارد.

ریختن جوش شیرین در کفش یا کفش ورزشی این یک روش قدیمی اما کاربردی است. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را ترجیحا شب روی کفش بریزید. جوش شیرین بوها و رطوبت را جذب می کند که باعث تحریک باکتری ها می شود. بهتر است برای کفش های چرمی از جوش شیرین استفاده نکنید زیرا خشک می شود.

کفش ها را با روزنامه پر کنید. روزنامه رطوبت داخل کفش را جذب می کند. همچنین می توانید روزنامه معطر را بردارید و سپس آن را در کفش خود قرار دهید. چند قطره عصاره وانیل نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

فروش کلی بوگیر گیاهی کفش

فروش کلی بوگیر گیاهی کفش

برگ های معطر اثر ضد میکروبی دارند و در گذشته به عنوان ضد تعریق و ضد میکروب در کفش استفاده می شدند. برگ های معطر گیاهی از خانواده برگ بو است. اسانس های برگ و میوه گیاه مانند سینره ترکیبات ضد میکروبی هستند که از اثر ضد میکروبی این گیاه بر روی پوست برای درمان عفونت های باکتریایی، قارچی و پوستی استفاده می شود.

اگر کف کفش شما آسیب دیده و قدیمی است، آن را خشک کنید یا با یک جفت جدیدتر جایگزین کنید تا بسیاری از اطرافیانتان خوشحال شوند. کفش‌های خود را نزدیک بخاری یا زیر نور خورشید قرار دهید تا خشک شوند. با خشک نگه داشتن آنها از رشد باکتری هایی که باعث بوی بد می شوند جلوگیری می کنید. کفش هایی که بوی بد دارند را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید سپس یک شب تا صبح در فریزر بگذارید.

 

فروش انواع اسپری بوگیر به قیمت کارخانه

فروش انواع اسپری بوگیر به قیمت کارخانه

اسپری بوگیر کفش جدیدترین نسل از اسپری های رفع بوی کفش ایرانی است که بر اساس فناوری نانو تولید می شود. از آنجایی که ایران یکی از معدود کشورهای پیشرو در ارائه فناوری نانو و نانوتکنولوژی است، این محصول البته با استفاده از دستور العمل های فرآوری پیچیده تولید می شود. با ترکیبی خاص عرضه می شود که قادر است فضای داخلی کفش را ایزوله کرده و میکروب های شناور در فضای کفش یا میکروب های مضر و آلوده که در اثر تعریق پا ایجاد می شوند را از بین ببرد و از بین ببرد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *