پخش عمده واکس کفش چرم زرشکی

واکس کفش اسنفجی و یا همان پولیش کفش عاملی است که در درجه اول کفش شما را جلا می‌دهد. به علاوه با اضافه کردن لایه های سطحی که بر روی کفش انجام می‌دهند اگر اثر نامطلوبی اعم از پوشیدگی گرد و خاک و گل  باشد را کاملاً از بین می‌برند. مرکز پخش واکس کفش چرم زرشکی اقدام به فروش فوق‌العاده این محصول پرکاربرد نموده است. جهت اطلاع از قیمت فروش واکس کفش چرم به آدرس‌های مندرج در سایت مراجعه نمایید.

پخش عمده واکس کفش چرم زرشکی

چگونگی تولید واکس کفش چرم زرشکی

پخش عمده واکس کفش چرم زرشکیهمانطور که می‌دانید بسیاری از کفشهای جدید به دلیل اینکه مطالب با ویژگی‌های روز دنیا ساخت می‌شوند لایه‌هایی که بر سطح فوقانی آنها اعمال می‌شود بسیار تیز و زنده و شفاف بوده است. استفاده از واکس کفش براق کننده می‌تواند این ویژگی را تا حد بالایی برای کفشهای شما حفظ نماید.
شاید تا به حال برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که انواع واکس چرم زرشکی چگونه تولید می‌شود. این نوع واکسها در دو مدل کارخانه ای و خانگی تهیه شده. مدل کارخانه ای آن با استفاده از متد روز دنیا و پیشرفته ترین دستگاهها و همچنین باکیفیت ترین مواد اولیه تولید و روانه بازار می‌شود. اما ما در ادامه این مقاله به شما روش تولید واکس کفش چرم در خانه را آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.
برای تهیه واکس چرم خانگی به مقداری موم زنبور عسل اصل و کره نارگیل و روغن کرچک و ظرفی پیرکس و نشکن نیاز دارید. ابتدا موم عسل را درون ظرف نشکن ریخته و بر روی بخار کتری و یا دمای غیر مستقیم حرارت می‌دهیم. سپس مقداری از کره نارگیل را به آن اضافه کرده و پس از طی مدت زمانی ده الی دوازده دقیقه ای روغن کرچک را افزوده و پس از مخلوط کردن مواد با هم از حرارت برداشته.
پس از اینکه اندکی مواد به دمای محیط رسید آنها را درون ظرفی وکیوم شده فشرده کرده و در محیطی سرد نگهداری کنید تا مواد به خورد هم رفته و منسجم شود. تبریک می‌گوییم، شما تولید کننده یک واکس کفش مرغوب در خانه شده‌اید.

فروشندگان برتر واکس کفش چرم زرشکی

پخش عمده واکس کفش چرم زرشکیفروشندگان برتر واکس کفش چرم زرشکی اقدام به فروش مستقیم و بی واسطه این محصول با قیمتی شگفت انگیز نموده‌اند.
این مراکز علاوه بر خرید حضوری با طراحی سایت‌های فروشگاهی امکان خریدی راحت و آسان را برای خریداران خود فراهم نموده است. آنها گالری تصاویر انواع مختلف این نوع واکس کفش را به همراه خصوصیات هر یک و به اضافه قیمت آنها در سایت درج کرده‌اند .اگر شما در امر خرید به مشاوره نیاز دارید می‌توانید با نمایندگان بخش فروش ارتباط برقرار نمایید. آنها همواره به شما کمک خواهند کرد تا پاسخ سوالات خود را به بهترین نحو ممکن بیابید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *