قیمت خرید واکس مخصوص کفش چرم

واکس مخصوص کفش چرم واکس های مومی می باشند که امروزه با قیمت های مناسبی به فروش می رسند. مردم در حین خرید واکس کفش چرم توجه زیادی دارند تا بتوانند بهترین نوع آن را خریداری کنند. واکس چرم باعث براقیت و زیبایی دوچندان کفش ها می شود و همین باعث شده است خریداران زیادی داشته باشد.قیمت خرید واکس مخصوص کفش چرم

آشنایی با مراحل تولید واکس مخصوص کفش چرم

آشنایی با مراحل تولید واکس مخصوص کفش چرم تولید واکس کفش در شرکت ها مراحل جالبی دارد، برای تولید این محصول از ترکیباتی مثل موم زرد، موم مشکی، کاترین، دکانتل و… استفاده می کنند. برای آشنایی با مراحل تولید واکس مخصوص کفش چرم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

برای تولید واکس کفش ابتدا موم زرد و مشکی را با یکدیگر ترکیب می کنند، سپس به این ترکیب مقداری آب اضافه کرده و بقیه مواد را نیز می افزایند.

با ترکیب این مواد یک مایع خمیری شکل به دست می آید که می بایست قالب گیری شود. مایع خمیری شکل را درون قالب های مخصوص می ریزند و سپس بسته بندی می کنند. استفاده از واکس کفش مزایای زیادی دارد که در ادامه نام خواهیم برد.

درخشندگی

استفاده از واکس برای کفش های چرمی باعث درخشندگی بسیار زیاد کفش ها می شود.

تثبیت رنگ

استفاده از واکس برای کفش های جرمی باعث تثبیت رنگ آن ها می شود و رنگ چرم جلوه زیباتری خواهد داشت.

قیمت

قیمت واکس های چرمی نیز بسیار مناسب می باشد و همین باعث شده است خریداران زیادی داشته باشند.

کیفیت

معمولا کیفیت واکس های تولید شده در شزکت های ایرانی بسیار بالا می باشد و همین باعث شده است که خریداران زیادی داشته باشند.

پوشاندن درز های کفش

معمولا کفش های چرمی دارای درز های ریزی می باشند که رنگ کفش را سفید می کنند، با استفاده از واکس این درز ها نیز به طور کامل از بین خواهند رفت.

عرضه کنندگان برتر واکس مخصوص کفش چرم

عرضه کنندگان برتر واکس مخصوص کفش چرم عرضه واکس کفش مخصوص چرم توسط تولید کنندگان برتر ایرانی انجام می گیرد. شرکت های بسیار زیادی در سرتاسر ایران به تولید این محصول پرداخته اند، این شرکت‌ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند واکس کفش را با بالاترین‌کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین به دست مردم برسانند.

هدف این شرکت ها از این‌ همه سعی و تلاش به دست آوردن رضایت مشتریان می باشد که تا حدود بسیار زیادی در این امر موفق بوده اند. واکس کفش چرم انواع مختلفی دارد، از انواع این محصول می توان به واکس جیر، واکس کاترین، واکس یشمی و واکس مخملی اشاره نمود.

قیمت واکس کفش نیز با توجه به کیفیت آن مشخص می شود، هرچقدر که کیفیت واکس بالاتر باشد مسلما قیمت‌آن نیز بالاتر خواهد بود.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *