خرید و فروش به نرخ کارخانه واکس اسپری

واکس های تولید شده در بازار ایران دارای تنوع بالایی می باشند. واکس اسپری به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات به صورت افشانه بر روی محصولات چرمی قرار می گیرد. واکس بعنوان یک اکسسوری بسیار کاربردی است. مشتریان بسیاری خرید واکس ایرانی را به واکس های خارجی ترجیح می دهند. شرکت های بازرگانی درخشان تولید کننده و همچنین عرضه کننده انواع واکس با کیفیت می باشند. این امکان فراهم شده است تا مشتریان بتوانند با کیفیت را از طریق سایت های فروش اینترنتی خریداری نمایند.

خرید و فروش به نرخ کارخانه واکس اسپری

مراکز فروش عمده اسپری کفش

مراکز فروش عمده اسپری کفش

نمایندگی های فروش بسیاری محصولات تولید شده در کارخانججات ایرانی را بصورت عمده و جزیی در اختیار مشتریان قرار می دهد. شرکت بازرگانی واکس درخشان نیز یکی از فروشندگان بهترین واکس اسپری کفش یعنی اسپری کفش درخشان در بازار می باشد.امروزه استفاده از واکس برای بسیاری از مشتریان مهم و ضروری می باشد. به دلیل اینکه با استفاده از واکس مرغوب می تواند عمر و ماندگاری محصولات چرمی و کفش را بالا ببرد. علت استفاده از واکس با کیفیت عمر طولانی و کارآیی بالای این محصولات است. امروزه استفاده از واکس اسپری کفش نیز می تواند بصورت سریع نیاز ظاهری کفش را برطرف نماید.

نحوه مصرف اسپری واکس

نحوه مصرف اسپری واکس

بمنظور محافظت از محصولات چرمی و کفش خود، خرید اسپری واکس کفش برای مواقع اضطراری بسیار پرکاربرد می باشد. در ابتدا با یک برس نرم یا دستمال، آلودگی ها و گردوغبار را به صورت کامل از کفش پاک کنید. فروش بهترین نوع واکس در بازار توسط سایت شرکت بازرگانی درخشان انجام می‌شود مشتریان می‌توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه اقدام به فروش اینترنتی اینترنتی محصولات نمایند. همچنین صادرات بسیاری از این محصول را به سایر کشورها توسط سایت شرکت بازرگانی درخشان انجام می‌شود.

تعیین قیمت واکس کفش

تعیین قیمت واکس کفش

قیمت انواع واکس با توجه به نوع آن بسیار متغیر می باشد. عموما مشتریان واکس جامد را بیشتر توصیه می کنند، چراکه گمان می رود واکس مرغوب یعنی همان؛ اما اسپری ها هم همان واکس هستند، با این تفاوت که واکس را بصورت یکسان پخش میکنند. یک مدل دیگر از واکس ها وجود دارند که کارشان، شفاف کردن چرم است و اندکی نیز در مرغوب ماندن چرم کمک می کنند. این واکس ها به پولیش معروف هستند و رنگ بندی های متنوعی دارند. شرکت واکس و پولیش درخشان تولید کننده و فروشنده ی این نوع محصولات می باشد.

خرید عمده واکس اسپری کفش

خرید عمده واکس اسپری کفش

استفاده از اسپری واکس کفش مرغوب علاوه بر سرعت بخشیدن به مراحل واکس زدن، می تواند ظاهر خوب و موجهی را برای کفش به ارمغان آورد. اسپری کفش می تواند بصورت موقت برای تمیزی کفش مناسب باشد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]یکی از بهترین نوع اسپری کفش برای کفش های شما اسپری کفش درخشان می باشد که بعلت تقاضای زیاد، شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان محصولات خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری به دست مشتریان می رساند. خرید و فروش حضوری در نمایندگی های محصولات چرمی و کفش در بازار انجام می گیرد.[/hwgold-dash]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *