مرکز فروش بدون واسطه اسپری کفش نبوک

اسپری کفش نبوک می تواند یکی از بهترین تمیز کننده ها برای استفاده روزمره در راستای تمیز کردن و جلا دادن کفش ها باشد. جالب است برخی از این اسپری ها برای کفش نبوک و جیر که بیشتر در معرض آلودگی و آب و گل و لای هستند مفید است و می‌تواند بهترین تمیز کننده نبوک باشد.

این اسپری را می توانید همیشه همراه خود داشته باشید در مواقعی که کفش شما لکه و کثیفی حاصل از آلودگی محیط و رفت و آمد شد کفش خود را تمیز کنید و زیباتر دیده شوید.

مرکز فروش بدون واسطه اسپری کفش نبوک

مراقبت از کفش جیر و نبوک

مراقبت از کفش جیر و نبوک

اسپری نبوک را در هوای بارانی بدون آسیب رساندن به کفش استفاده کنید. از دیگر کاربردهای این اسپری می توان به بازگرداندن رنگ اشاره کرد که عملکرد موثری برای کسانی دارد که به مدت طولانی و مداوم کفش های جیر و نوباک می پوشند. ابعاد این محصول به گونه ای است که می توانید آن را به راحتی با خود حمل کرده و از کفش خود مراقبت بهینه داشته باشید.

چکمه ها و کفش های نبوک در هر فصلی شیک هستند ، اما همیشه نه ، به ویژه در نیمه دوم سال ، یک طوفان یا باران غیر منتظره ممکن است شما را شگفت زده کند ، آنها کفش های زیبایی هستند که برای هر شخصی ضروری است.

فقط یک مشکل وجود دارد: تمیز کردن کفش های نبوک بسیار مشکل است. اگر تمیزکننده اشتباه بگیرید ، می توانید چکمه ها و کفش های مورد علاقه خود را برای همیشه خراب کنید. اما اگر آن را به درستی انتخاب کنید کنید ، می توانید مطمئن باشید که زیبایی کفش چرم نبوک شما به حداکثر می رسد و همانطور که در روز اول بود باقی می ماند. فراموش نکنید: همه کفش ها و چکمه های نوباک تازه خریداری شده باید با جیر اسپری شوند تا بتوانند تا حد ممکن در حالت اولیه خود باقی بمانند. ما می دانیم که کار سختی است سعی کنید کفش های روشن و کرمی رنگ خود را زیر باران نپوشید.

اسپری تمیز کننده کفش پارچه ای

اسپری تمیز کننده کفش پارچه ای

برای تمیز کردن خاک یا گلهای معمولی ، ابتدا اجازه دهید کفش کاملاً خشک شود ، سپس آن را با یک حوله یا برس تمیز کاملاً پاک کنید.  در صورت وجود چربی ، لکه و چربی ، ابتدا گریس یا روغن پاک کنید. با یک پارچه خشک و تمیز از کفش خارج کنید هرگز برای تمیز کردن این لکه ها از آب استفاده نکنید ، زیرا لکه بیشتر گسترش می یابد و به خورد کفش را میرود.

اگر روی کفش های جیر لکه چربی وجود دارد ، بهتر است لکه را همزمان با یک حوله پاک کنید ، سپس از تالک یا سایر مواد جاذب برای از بین بردن چربی از کفش برای از بین بردن لکه کفش استفاده کنید ، سپس از برس جیر به بلند کردن پرز کمک می کند. برس یا حوله را فقط در یک جهت روی کفش حرکت دهید این نه تنها پرز را بلند می کند بلکه به حذف خاک نیز کمک می کند.

فروش بهترین اسپری کفش نبوک

فروش بهترین اسپری کفش نبوک

از این نوع اسپری ها برای تمیز کردن کفش های روزمره و رسمی ساخته شده از جیر یا نوباک استفاده می شود ، با کمک این اسپری ها می توان کفش های جیر و نوباک را به راحتی تمیز و جلا داد.

برای خرید انواع اسپری کفش نبوک و اسپری کفش جیر که باید تمام افرادی که کفش نبوک و اکسسوری های نبوک و چرم دارند این محصول را داشته باشند میتوانید با کارشناس فروش شرکت واکس درخشان در تماس باشید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *