خرید مستقیم از کارخانه واکس ساتل

محصولات کارخانه واکس ساتل در اندازه و سبک مناسب برای استفاده روزمره تولید گردیده. می توانید این واکس را در کیف خود حمل کنید ، در این صورت همیشه واکس کفش را در دسترس خواهید داشت. از این واکس برای تمیز کردن و صیقل دادن انواع کفش ، کیف یا کمربند چرم استفاده می شود. هنگام استفاده از لوازم چرمی در خارج از خانه یا محل کار ، ممکن است نظر برسد که واکسی بخواهید که آنها را جلا دهید ، زیرا شرایط آب و هوایی می تواند وسایل چرمی را لکه دار کند. در این حالت ، حتی در سفر ، می توانید از این واکس استفاده کنید تا لباس هایتان را تمیز و براق نگه دارید. کارخانه واکس ساتل با استفاده راحت و کارآمد هر نوع وسیله چرمی را زیبا و تمیز خواهد کرد.

خرید مستقیم از کارخانه واکس ساتل

دلایل مهم جهت استفاده از واکس و نرم کننده

دلایل مهم جهت استفاده از واکس و نرم کننده

کیفیت کفش های چرمی هرچقدر هم که بالا باشد باز هم واکس برای ظاهر زیبا مورد نیاز است. این محصولات در رنگهای متنوع ارائه می شوند ، بنابراین می توانید واکس مناسب کفش خود را انتخاب کرده و درخشش و درخشندگی خوبی به آن ببخشید. برای واکس زدن کفش ، بهتر است با یک پارچه مرطوب سطح را غبارروبی کرده و سپس واکس ساتل را روی آن را بمالید.

استفاده از واکس به دلیل بافت روغنی نه تنها ظاهری براق به کفش می بخشد ، بلکه از ترک خوردن چرم نیز جلوگیری می کند. استفاده از محصولات کاخانه واکس ساتل بسیار ساده است و فقط باید از اسفنج برای مالیدن آن استفاده کنید. این واکس همچنین توانایی کثیف شدن دست ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، لازم به ذکر است که از این واکس می توان در تمام کالاهای چرمی ، نه فقط در کفش استفاده کرد.

 

روش تولید واکس در کاخانجات واکس ساتل

روش تولید واکس در کاخانجات واکس ساتل

واکس موادی است که برای محافظت و تمیز کردن کفش از آن برای مالیدن کفش استفاده می شود. دستگاه هایی وجود دارند که از ابر برای پاک کردن واکس در سطح و کناره های کفش استفاده می کنند.

در ساخت واکس کفش ، واکس کارنوبا ابتدا با واکس زرد ترکیب شده و سپس ذوب می شود و این محصول در محلول جوش کربنات پتاسیم قرار می گیرد ، سپس از روی آتش برداشته و آب جوشانده اضافه می شود. به و سپس روغن سقز را با دقت به محلول اضافه مینمایند.

 

اطلاع از قیمت واکس های کارخانه واکس ساتل

اطلاع از قیمت واکس های کارخانه واکس ساتل

محصولات کارخانه واکس ساتل در بسته های مختلف با توجه به خرید مشتریان محاسبه و قیمت نهایی تعیین می شود. واکس درجه یک ارزش بالایی برای پول دادن دارد. هرچه کیفیت واکس تولیدی بیشتر باشد ، محبوبیت و قیمت بالاتری دارد. و در قیمت نهایی واکس ها بخصوص در خرید عمده واکس ساتل دارای اهمیت است.

واکس  کفش ارزان را می توان از طریق این مرکز خریداری کرد که این محصول را به صورت کلی و جزئی به فروش می رساند. به دلیل اطلاعاتی که در مورد قیمت واکس داریم ، می توانیم در هزینه ها صرفه جویی کرده و قیمت مناسب این محصول را خریداری کنیم. برای مشتریانی که به طور کلی واکس  می خواهند ، در مقادیر زیاد و با قیمت عالی ساخته می شود.

قیمت واکس های کارخانه واکس ساتل تولید شده در ایران به دلیل کیفیت و مرغوبیت آن نسبت به سایر نقاط کمتر است. قیمت واکس های ایرانی پایین تر از قیمت متوسط واکس های دیگر است. این واکس ها بسته به کیفیت ساخت قیمت های متفاوتی را به مشتریان ارائه می دهد. واکس بسته به نوع و مارک تولید شده در کارخانه با قیمت های مختلفی به فروش می رسد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *