واکس کفش چرم را با قیمت مناسب بخرید

واکس کفش چرم به منظور براق و تمیز نمودن آن استفاده می شود که مواد مختلفی در تهیه آن به کار برده شده است. توزیع بهترین واکس کفش چرم مصنوعی به صورت آنلاین و عمده برای خریداران تمام استان ها ممکن می باشد.

توزیع بهترین واکس کفش چرم مصنوعی

مراحل تولید واکس کفش چرم مصنوعی

توزیع بهترین واکس کفش چرم مصنوعی

واکس برای کفش های چرم مصنوعی به دو صورت موم و کرم تولید می شود که مهم ترین مواد تشکیل دهنده آن در زیر آمده است:

  • استارین
  • موم کارنوبا
  • روغن تربانتین
  • مرکب عاج
  • اسید اولئیک
  • رنگ مشکی

در ابتدای تولید این محصول، موم کارنوبا و استارین را ذوب نموده و با یکدیگر مخلوط می کنند. سپس رنگ مشکی را به همراه اسید اولئیک مخلوط و عاج سیاه و روغن تربانتین را به تدریج به آن می افزایند.

سپس دو ترکیبب به دست آمده در مرحله اول و دوم را با یکدیگر ترکیب و واکس به دست می آید. تولید واکس کفش بسیار راحت است و فقط باید میزان استفاده از هر کدام ترکیبات را رعایت نمود تا کیفیت خوبی به دست آورد.

از این واکس برای براق کردن و درخشندگی انواع کفش های چرمی استفاده می کنند که ماندگاری و پایداری کفش را بسیار زیاد می کند. همچنین اگر کفش دارای آسیب مانند خراشیدگی باشد آن را می پوشاند.

خشک شدن کفش های چرم یکی از معضلاتی است که پس از مدتی اتفاق می افتد. با استفاده از واکس می توان کفش ها را مرطوب نگه داشت و خشکی آن را به مرور زمان برطرف نمود.

فروش استثنائی واکس کفش چرم

توزیع بهترین واکس کفش چرم مصنوعی

فروش واکس کفش چرم مصنوعی به صورت اینترنتی یکی از راحت ترین و مناسب ترین راه ها برای خرید و تهیه این محصول با قیمت استثنائی می باشد. در این روش شما می توانید به صورت عمده کالای خود را از طریق کارشناس فروش مطرح نموده و در زمان مناسب آن را دریافت نمایید.

جهت این کار می توانید به صورت تلفنی و با استفاده از شماره های درج شده با این افراد تماس برقرار کنید و نیاز خود را اعلام نمایید. در این روش می‌توان زمان و هزینه ها به خوبی مدیریت و صرفه جویی نمود. این روش خرید طرفداران بسیار زیادی دارد و موجب شده تا مشتریان روز به‌ روز به سمت آن سوق پیدا کنند و خرید خود را به این شیوه انجام دهند.

ارسال کالا از سوی فروشندگان انجام می‌شود و مشتریان و خریداران در هر نقطه‌ای از ایران می توانند به راحتی خرید خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی درخواست کنند. نحوه خرید به صورت کاملا مستقیم انجام می‌شود و در آن واسطه های فروش و دلالان وجود ندارند؛ در این صورت می‌توانید از دادن هزینه های اضافی خودداری کنید. قیمت های در نظر گرفته شده بسیار مناسب هستند و همه افراد می توانند با کمترین بودجه به خرید و سفارش آن اقدام کنند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

  1. شرکت شما بهترین مدل واکس کفش چرم برام فرستاد، کیفیت عالی بود. هم برای مبل هم کفش هامون
    کاش بیشتر گرفته بودیم
    مرسی از کارخوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *