کارخانه تولید براق کننده چرم مبل طبیعی

با گذر زمان مبل های با پوشش چرم طبیعی به تدریج در اثر رسوب گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها شفافیت خود را از دست می‌دهند. امروزه با استفاده از براق کننده های چرم مبل که به بازار عرضه شده اند می توان تازگی را به مبل برگرداند. انواع مختلف براق کننده چرم مبل کدامند و از کجا می توان به طور مستقیم اقدام به خرید از کارخانه تولید براق کننده چرم مبل طبیعی نمود؟

کارخانه تولید براق کننده چرم مبل طبیعی

همه چیز درباره انواع براق کننده چرم مبل

همه چیز درباره انواع براق کننده چرم مبل

با گذشت زمان و افزایش استفاده از مبل چرمی رنگ آن مات شده و زیبایی خود را از دست می دهد. امروزه انواع مختلف براق کننده مبل به بازار عرضه شده اند این محصولات به صورت جامد یا اسپری در بازار وجود دارند.

براق کننده ها باعث می شوند که درخشش و زیبایی به چرم برگردد. این محصولات به صورت 6 تا 12 ماه برای تمیز کردن مبل چرمی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده مکرر از آنها باعث وارد آمدن آسیب به بافت چرمی مبل می شود.

اسپری های براق کننده حاوی مواد نانو آنتی استاتیک می باشند و به همین خاطر مانع از نشستن ذرات گرد و غبار موجود در هوا بر روی سطح مبل می شود این محصولات باعث ایجاد یک لایه نامرئی بر روی سطح چرمی مبل شده و آن را از مضرات تابش اشعه UV محفوظ نگه می دارند.

این اسپری ها در حجم های متفاوت به بازار عرضه شده اند اما به طور معمول حجم این اسپری‌ها 300 میلی لیتر بوده و بنابراین هزینه چندانی را شامل نمی شوند. 

براق کننده های مبل فاقد بوی و رنگ بوده و به همین دلیل استفاده از آنها ناخوشایند نیست و باعث تغیر بافت چرمی مبل نمی شوند. همچنین این محصولات منجر به ایجاد حساسیت و آلرژی در فرد استفاده کننده نمی شوند.

از ویژگی های انواع براق کننده چرم خاصیت آنتی باکتریال آنها می باشد و به همین دلیل نقش نظافت و پاک کنندگی سطح مبل را نیز انجام می دهند.

پخش مستقیم براق کننده چرم مبل

پخش مستقیم براق کننده چرم مبل

فروشندگان انواع مواد شوینده و پاک کننده و تجار تجار صادر کننده این محصولات به کشورهای همسایه با استفاده از براق کننده چرم مبل می تواند کسب و کار و صادرات خود را بهتر و بیشتر کنند.

برای خرید این محصول با کارشناس پخش براق کننده چرم مبل طبیعی به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید تا ضمن اطلاع از مشخصات این براق کننده و قیمت روز آن نسبت به سفارش این محصول اقدام کنید.

سفارش شما در کوتاه ترین زمان به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. همچنین سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه است و بنابراین با خرید عمده آن با قیمت ارزان تری می تواند به دست شما  برسد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

    1. می توانید فرم آغاز همکاری در بالای سایت را پر کنید تا همکاران فروش در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *