پخش کننده ابر واکس صادراتی

امروزه برخی از شرکتهای ایرانی با ارائه ابر واکسهایی با کیفیت بالا به مصرف کنندگان در ایران و برخی از کشورهای همسایه، چشم انداز روشنی برای داشتن یک برند معتبر جهانی دارند. انواع ابر واکس صادراتی این شرکتها علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردارند. اطمینان خاطر از کیفیت ساخت این محصولات در حدی است که میتوان این واکسها را برای محافظت و تمیز نگه داشتن انواع محصولات چرمی مانند کیف، کفش و مبلمان توصیه کرد.
پخش کننده ابر واکس صادراتی

نکاتی در خصوص ابر واکس براق کننده

نکاتی در خصوص ابر واکس براق کننده در جهان امروز اکثر افراد شاغل به دلیل حجم بالای کار فرصت کافی برای رسیدگی به همه امور شخصی خود را ندارند و به دنبال راهی برای سرعت بخشیدن به انجام امور خود هستند. واکس ابری یکی از محصولاتی است که توانسته است در میان این افراد جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهد.در ابر واکس فرچه و واکس در کنار یکدگر تعبیه شده اند، استفاده از آنها آسان است و به راحتی در کیف جای میگیرند. ابر واکس به افراد این قابلیت را میدهد تا در کنار سرعت بالا واکس زدن، از کفشی تمیز و درخشنده لذت ببرند.

ابر واکسهای موجود در بازار ممکن است ابر واکس براق کننده، ترمیم کننده و یا براق کننده – ترمیم کننده باشند. معمولاً اکثر این واکسها علاوه بر ترمیم کننده به نوعی چرم را براق نیز مینمایند. ابر واکس براق کننده فقط برای تمیز کردن و براق نمودن فوری محصولات چرمی بویژه کفشها کاربرد دارند، البته این ابر واکسها اگر چه باعث ترمیم محصولات چرمی نمیشوند اما با این حال از خرابی زود هنگام چرم و کاهش عمر مفید آنها جلوگیری به عمل می آورند. در هنگام خرید این محصول باید به قیمت، کیفیت، برند و شرکت تولید کننده این محصولات توجه نمود.

واکسهای براق کننده معمولاً دارای حجم واکس بالا و روغن مناسب هستند علاوه بر این بسته بندی این محصولات ظریف و محکم بوده و طوری طرحی میشوند تا در ماشین، کیف و حتی جیب نیز جای گیرند. اسفنج این واکسها بسیار با کیفیت است بطوری که آن را برای استفاده مکرر بدون آسیب ممکن میسازد.

قیمت کلی ابر واکس صادراتی

قیمت کلی ابر واکس صادراتی محصولات چرمی با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، شرایط نامناسب جوی و تماس با رطوبت به مرور زمان کیفیت خود را از دست داده و طول عمر مفید آنها کاهش میابد. ابر واکسها از جمله لوازم موثر در افزایش دوام، مقاومت، محافظت و ترمیم محصولات چرمی هستند. قیمت ابر واکسها با توجه به توجه به کیفیت بالای آنها بسیار مقرون به صرفه است. حجم تولید واکسهای ابری در ایران به دلیل تنوع زیاد، کیفیت بالا و تقاضای زیاد برای این محصول، بسیار بالا است به طوری برخی از شرکتها معتبر اقدام به صادرات این محصولات مینمایند.

قیمت کلی ابر واکس صادراتی تحت تاثیر عواملی مانند شرکت تولید کننده یا برند، درجه و کیفیت محصول، قیمت مواد اولیه، نوع مواد اولیه مصرفی، نوسانات ارز و بازار قرار میگیرد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *