پخش واکس کفش تبریز با قیمت مناسب

واکس کفش تبریز، یکی از شرکت های بزرگ تولید واکس در شهر تبریز می باشد که انواع مدل واکس های مختلف با کیفیت و درجه یک را  به بازار عرضه می نماید. این شرکت در تولید انواع واکس از جمله؛واکس مایع، واکس خمیری، اسپری فوم، اسپری فوم تایر و انواع مختلف شوینده های قطعات خودرو ، تمیز کننده کیف و کفش و محصولات چرب نیز فعالیت می کند.

پخش واکس کفش تبریز با قیمت مناسب

واکس کفش تبریز و ویژگی های آن

واکس کفش تبریز و ویژگی های آن

از ویژگی واکس کفش تبریز، می توان به باکیفیت و درجه یک بودن آن اشاره نمود، زیرا نگه داری یک کفش سفید کار راحتی نیست و ممکن است خیلی زود به دلیل سفید بودن کثیف و کهنه دیده شود، اما می توان با استفاده از واکس اسپری تبریز کفش خود را نو و تازه نگهداری کرد. سالم نگه داشتن  کفش های چرم یک کار ضروری برای افراد می باشد که با استفاده از واکس تبریز  درجه یک می توانند کفش خود را سالیان سال نو و براق نگهداری کنند.

نحوه استفاده از واکس کفش فوم درجه یک به تبریز به این صورت است؛ قبل از استفاده ابتدا بطری اسپری را باید تکان بدهید بعد اسفنج را روی کفش خود فشار داده و مایع درون اسپری را به صورت یکسان روی کفش پخش کنید بعد صبر کنید که خشک شود و حالا کفش چرمی خود را پولیش کنید و از آن استفاده نمایید. اسپری واکس تبریز از ترکیب موم زنبور عسل و از روغنهای درجه یک تولید می شوند.  این اسپری یک ماده ضد آب است که برای تمیز و حفظ رنگ کفش های چرم موثر و مفید است. واکس فوم باکیفیت با مواد اولیه مرغوب تولید شده است که نقش مهمی در سالم نگهداشتن کفش نیز دارند و حتی  در برابر ترک خوردگی، گرما و سرما نیز مقاوم عمل می کنند.

نکاتی مهم در خرید واکس کفش تبریز

نکاتی مهم در خرید واکس کفش تبریز

عرضه واکس کفش تبریز در ایران، از سوی تولیدکنندگان برتر آن با برندهای درجه یک و معتبر به بازار توزیع می شود. این واکس ها به صورت عمده با قیمت ارزان به کفاشان و مصرف کنندگان  در سراسر کشور عرضه می شود. برای خرید واکس کفش تبریز به مغازه دارهای کفاشی و یا فروشگاه های کفش می توانید مراجعه کنید. قبل از خرید باید به نکات مهمی توجه نمایید؛ از اصل بودن واکس اطمینان داشته باشید؛ یعنی حتما اسم برند روی محصول هک شده باشد و از جاهای معتبر خریداری نمایید که دچار مشکل نشوید.

قیمت واکس کفش چرم نسبت به واکس دیگر گران تر می باشد و در انواع مختلف به فروش می رود و کیفیت انواع برندها باهم متفاوت می باشد برخی از آنها بی کیفیت هستند و قیمت پایین تر هم به فروش می روند. اما برخی از واکس ها به دلیل با کیفیت بودن و درجه یک بودن می تواند کفش سفید چرم شما را چندین سال نو و تازه نگه دارند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *