واردات و خرید واکس گلد ترکیه

واردات واکس های خارجی به داخل کشور موجب تنوع زیادی در بازار خرید و فروش انواع واکس شده استو مشتریان زیادی برای خرید واکس گلد ترکیه به سمت فروشگاه های لوازم کفش و کفش فروشی مراجعه می کنند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”white;” align=”right;” ]واکس های تولید داخل مانند محصولات شرکت بازرگانی واکس درخشان یکی از پرفروش ترین محصولات بازار می باشند که برای خرید عمده در داخل کشور و صادرات به خارج از کشور راه های ارتباطی زیادی را با مشتریان قرار داده است.[/highlight-dash]

واردات و خرید واکس گلد ترکیه

مشخصات واکس با کیفیت

مشخصات واکس با کیفیت

بطور کلی، واکس های کفش از موم، روغن ، تربانتین و صمغ های گیاهی ساخته می شوند. در این میان واکس گلد ترکیه یکی از معروف ترین انواع واکس کفش می باشد که امروزه خریداران زیادی در بازار تجاری دارد.  درواقع واکس برای ضد آب کردن کفش های چرمی اختراع شد. مدتی بعد، عده ای به این امر پی بردند که کفش هایشان با واکس زدن و براق کردن زیباتر می شود و بدین ترتیب کفش‌های براق مد شدند. واکس گلد ترکیه یکی از محصولات پیشنادی فروشندگان محصولات چرمی می باشد.

روش صحیح واکس زدن

روش صحیح واکس زدن

برای داشتن یک محصول چرمی با کیفیت و زیبا، شناخت مراحل واکس زدن بسیار مهم می باشد. مرحله اول این است که با یک برس نرم یا دستمال، آلودگی ها و گردوغبار را به صورت کامل از کفش پاک کنید. کفش خود را بردارید و برس یا پارچه ی نرم را به میزان کافی به واکس آغشته کنید. سپس با حرکات چرخشی سرتاسر کفش را با لایه ای از واکس بپوشانید. بگذارید کفش به مدت حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند تا خشک شود. پس از خشک شدن واکس، با یک برس مقادیر اضافه و باقیمانده ی واکس را بزدایید. برس کشیدن را تا زمانی ادامه دهید که تنها لایه ی نازکی از واکس روی کفش باقی بماند.

انواع مختلف واکس در بازار

انواع مختلف واکس در بازار

در میان انواع مختلف محصولات، واکس کفش نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشد. یکی از قدیمی ترین نوع واکس کفش، واکس جامد می باشد. اين نوع واکس ها که حالتي جامد دارند، به وسيله اسفنج روي سطح کفش ها ماليده مي شوند. يکي دیگر از انواع واکس ها که بسیار رایج می باشد واکس هاي اسپري هستند. واکس هاي اسپري ، همانطور که از نامشان پيداست ، به صورت افشانه هستند و بايد آن را روي کفش هاي خود اسپري کنيد. واکس های مایع نوع دیگری از واکس می باشند که فقط جلا دهنده و براق کننده هستند. اين نوع واکس ها ، به صورت اسفنج هاي آغشته به روغن در بازار وجود دارند و شما مي توانيد آن ها را روي سطح کفش بماليد.

خرید واکس گلد ترکیه

خرید واکس گلد ترکیه

برای خرید واکس خارجی ارزان و با کیفیت نیاز است تا برندهای معروف و معتبر خارجی را بشناسید. با توجه به افزایش تقاضای خرید واکس گلد ترکیه در بازار، این محصول قابل رقابت با نمونه های داخلی می باشد. شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان تولید کننده انواع واکس با کیفیت در بازار می باشد. برای خرید و سفارش انواع واکس می توانید به صورت حضوری با مراجعه به فروشگاه های محصولات چرمی و یا خرید بصورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

  1. سلام
    بار جدید واکس گلد ترکیه براتون رسید؟
    هفته پیش تماس گرفتم با دفتر شرکت گفتن که بار جدید تو راهه

    1. سلام
      بله محصولات گلد ترکیه موجود هست.
      واکس شو ترک هم هفته جدید میرسه ان شاءالله که اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *