مرکز فروش عمده واکس کفش چرم

مرکز فروش عمده واکس کفش چرم

تولیدات چرمی در کشور ما از بازار خرید خوبی برخوردار می باشد. برای مراقبت و نگهداری از محصولات چرمی بخصوص کفش چرم، خرید واکس کفش چرم بسیار مهم می باشد. امروزه فروشگاه های محصولات چرمی از مصرف کنندگان عمده ی این محصول می باشند. شرکت واکس درخشان تولید و صادرکننده انواع واکش کفش می باشد که  علاوه بر تنوع محصولات، کیفیت مرغوب آن موجب روق خرید و فروش آن شده است.

تولید واکس کفش چرم مرغوب

تولید واکس کفش چرم مرغوب

در هنگام تولید واکس، فرمول های ساخت  زیادی وجود دارد. واکس‌های قدیمی معمولا از مواد نفتی ساخته می‌شدند. استفاده از این واکس‌ها باعث می‌شد که کفش بوی نفت بدهد که طبیعتا ناخوشایند بود. موادی که در واکس‌های جدید استفاده می‌شود، موادی طبیعی می‌باشند و برای طول عمر چرم نیز مفید هستند. روغن تربانتین از اصلی ترین مواد حلال موجود در واکس کفش می باشد. امروزه علاوه بر استفاده از مواد طبیعی واکس های متنوعی جهت مصارف مختلف تولید شده است. شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از شزکت های تولید و عرضه واکس های مرغوب و صادراتی می باشد.

انواع واکس کفش چرم

انواع واکس کفش چرم

بصورت کلی، واکس به دو شکل کرم و موم تهیه می‌شود. برای کفش چرم از واکس های مایع یا کرمی استفاده نکنید. این واکس ها به مرور به چرم آسیب می زنند. واکس کرمی در حالتی شبیه کرم بوده و درخششی مات را به ظاهر کفش می‌بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می‌کند که باعث باز شدن منافذ چرم می‌شود. واکس کرمی برای کفش هایی که سطح خشکی دارند بسیار عالی است و انجام آن نیاز به وقت زیادی ندارد. موم که همان واکس نیز می باشد نوع دیگری از تمیزکننده و جلا دهنده های کفش است.  واکس یا همان موم از نظر درخشش، افزایش طول عمر و ماندگاری بسیار مناسب است.

بهترین نوع واکس کفش چرم

بهترین نوع واکس کفش چرم

هنگام خرید محصولات چرمی، واکس های چرمی از جمله محصولات و در واقع لوازمی هستند که استفاده از آنها برای تمامی محصولات چرمی و به ویژه کفش های زنانه و مردانه از سوی تولیدکنندگان چرم بسیار توصیه شده اند. با توجه به تنوع چرم استفاده شده در محصولات، بهترین نوع واکس چرمی باید با توجه به نوع چرم و محصول شما انتخاب شود. چرم نبوک گاوی از جمله چرمهای حساسی ست که نگهداری از آن واکس مخصوص به خود را می طلبد که به صورت اسپری می باشد. از این رو، ترجیحا از واکس ویژه نبوک برای محصولات تولید شده از این چرم بهره گرفته شود بهتر است، چرا که واکسهای دیگر ممکن است موجب کدر شدن یا ایجاد لک بر روی کفش نمایند. شرکت واکس درخشان اقدام به تولید انواع واکس های مرغوب و با کیفیت جهت رفاه حال مشتریان خود نموده است.

خرید و فروش واکس کفش چرم

واکس ابری
خرید واکس ابری با کیفیت

با توجه به خرید محولات چرمی و نیاز به مراقبت و نکهداری از این محصول ارزشمند، کارخانجات واکس اقدام به تولید انواع واکس نموده اند. در این میان شرکت تولیدی واکس درخشان از مجموعه های تولیدی موفق در عرصه فروش و صادرات واکس و موم چرمی در بازار می باشد. . تنوع شرکت های تولیدی باعث سردرگمی مشتریان برای خرید بهترین و ارزان ترین واکس شده است. برای خرید واکس چرم بصورت حضوری در نمایندگی های این شرکت و همچنین از طریق درگاه های اینترنتی امکان خرید واکس کفش خارجی و ارزان فراهم شده است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *