مرکز فروش عمده واکس چرم صندلی ماشین

از آنجا که قطعات چرمی زیبایی زیادی به خودرو می دهند ، ظاهر نامناسب آن می تواند این زیبایی را از بین ببرد. چرم طبیعی و مصنوعی نیاز به مراقبت دارد ، برای این کار می توانید از محصول واکس چرم صندلی ماشین استفاده کنید. این واکس فرمول منحصر به فردی دارد. با تمیز کردن این واکس چرم می توانید وضعیت قدیمی آن را برداشته و درخشش مناسب را به آن ببخشید.

مرکز فروش عمده واکس چرم صندلی ماشین

نحوه نگهداری صندلی چرم خودرو

نحوه نگهداری صندلی چرم خودرو

امروزه در دنیای طراحی خودرو ، نه تنها طراحی بدنه بسیار مهم است ، بلکه طراحی و چیدمان فضای داخلی خودرو نیز اهمیت دارد. صندلی ماشین یکی از مهمترین قسمت های کابین است که ارتباط مستقیم با راننده و سرنشینان خودرو دارد و همانطور که می دانید صندلی چرمی بسیار محبوب است. چرم یک محصول گران قیمت است و برای افزایش طول عمر و کیفیت آن مراقبت از چرم خیلی مهم است. محصولات مراقبت از چرم با خواص مختلف در شرکت واکس درخشان پخش موجود است. محصولات ویژه برای محافظت و تمیز کردن چرم ، از جمله رطوبت ، پرداخت ، صاف کردن ، تمیز کردن ، ضد عفونی ، تعمیر ، پوشش محافظ ، پوشش نانو سرامیک در این دسته به صورت جداگانه و ترکیبی این محصولات به سطح چرم جلوه ای تازه می بخشد.

نحوه نگهداری صندلی چرم خودرو

نحوه نگهداری صندلی چرم خودرو

صندلی ماشین یکی از مهمترین قسمتهای کابین است که ارتباط مستقیم با راننده و افرادی که در ماشین نشسته اند دارد. هنگام خرید خودرو به نوع و کیفیت صندلی ها توجه کنید. در میان آنها ، صندلی های چرمی بسیار محبوب هستند.

اگرچه صندلی های چرمی به عنوان یک گزینه لوکس در خودروهای داخلی شناخته می شوند ، اما در خودروهای وارداتی یک گزینه استاندارد محسوب می شوند.زیبایی و جذابیت صندلی های چرمی غیر قابل انکار است و می تواند فضای داخلی خودرو شما را کاملاً متحول کند.

در طراحی صندلی های خودروهای بسیار مجلل و گران قیمت مانند تویوتا لندکروز ، بنز ، پرادو و … از چرم طبیعی و جیر استفاده شده است ، این صندلی ها در رنگ های مختلف در بازار موجود است که قابل انتخاب هستند.

صندلی های چرمی یکی از محبوب ترین گزینه ها در خودرو هستند که مانند هر چرم دیگر نیاز به مراقبت و نگهداری دارند ، به خصوص اگر چرم اصل باشد ،از قرار دادن اجسام تیز ، تیز و خشن روی صندلی های چرمی خودداری کنید زیرا این صندلی ها بسیار مستعد این اشیا هستند.

اگر می خواهید صندلی ماشین شما براق و بدون ترک باشد:

  • هر هفته آن را تمیز کنید.
  • از واکس برای صندلی های چرمی استفاده کنید.
  • علاوه بر آفتاب گیر روی شیشه جلو ، آفتاب گیر در پنجره های جانبی نیز ضروری است.

خرید بهترین واکس چرم صندلی ماشین

خرید بهترین واکس چرم صندلی ماشین

یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط تیم درخشان جزئیات در مجموعه واکس ، ملزومات واکس و نگهداری صندلی های چرمی برای خودروهای وارداتی است و نحوه مراقبت از صندلی های چرمی یکی از دغدغه های صاحبان خودروهای وارداتی است. به همین دلیل ، تیم متخصصان ما واکس چرم صندلی ماشین ویژه ای را ارائه می دهد که به شما امکان را می دهد تا صندلی های خودرو و قطعات چرمی خود را در برابر نور خورشید و سایر عناصر محافظت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از واکس های براق و براق کننده های خاص ، همچنین می توانید با شماره های ذکر شده در وب سایت ما تماس بگیرید تا مشاوران ما بتوانند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *