مرکز فروش عمده انواع واکس جیر

امروزه جیر بعنوان یکی از محصولات چرمی در بازار مشتریان خاص خود را دارد. فروش واکس جیر و نگهداری از این محصول توسط سایت شرکت بازرگانی درخشان انجام می‌شود.

[box type=”shadow” align=”;”]مشتریان خریدعمده واکس در بازار می توانند به نمایندگی های فروش واکس مراجعه نمایند. صادرات بهترین واکس جیر به سایر کشورها توسط سایت شرکت بازرگانی درخشان انجام میگردد.[/box]

مرکز فروش عمده انواع واکس جیر

کارخانه تولید واکس صادراتی

کارخانه تولید واکس صادراتی

با توجه به اهمیت خرید واکس برای محصولات چرمی جیر، تولید واکس های جیر در شرکت های واکس مختلفی انجام می شود. شرکت بازرگانی درخشان، تولید و عرضه کننده انواع واکس های جیر مشکی میباشند. واکس مشکی بعنوان یکی از محصولات مورد استفاده برای نگهداری از چرم جیر ، در فروشگاه های چرمی یافت می شود. واکس های جیر در دو نوع مایع و اسپری برای استفاده وجود دارد. واکس مشکی مایع برای تمیز کردن کفش های جیر بسیار مناسب می باشد.

نحوه استفاده از واکس جیر

نحوه استفاده از واکس جیر

کفش و محصولات جیر طرفداران زیادی دارد، اما خیلی‌ها از خرید محصولات جیر اجتناب می کنند، به این دلیل که نحوه نگهداری درست از آن را نمی دانند.نگهداری از چرم بسیار ساده است، تنها کافیست پس از گذشت مدتی مشخص بر روی البسته چرمی خود روغن یا واکس بزنید، اما در مورد جیر کمی داستان متفاوت است، و نمی‌توان آن را واکس زد. با خرید واکس مخصوص جیر می توان از محصولات جیر مشکی به خوبی نگهداری نمود. برای تمیز نگهداشتن کفش و محصولات جیر، واکس مناسب جیر را به آرامی با برس مخصوص جیر به آن بکشید و محصول را تمیز نمایید.

مراکز فروش عمده واکس

مراکز فروش عمده واکس

محصولات جیر یکی از انواع چرم می باشد، برای نگهداری و طول عمر جیر واکس زدن آن بسیار مهم است.با استفاده از واکس مخصوص، می توان به راحتی . برای همین، از محصولات جیر نگهداری نمود. واکس جیر مشکی مزایای زیادی دارد که به اختصار بیان می کنیم. با استفاده از واکس ، کفش ها را علاوه بر تمیز کردن، براق نیز می نماید. واکس درجه یک جیر دارای مقداری سییلیکون می باشد. استفاده از واکس جیر مشکی موجب مقاومت و جلوگیری از شکستگی چرم می شود.

خرید و فروش واکس مرغوب

خرید و فروش واکس مرغوب

هنگام خرید واکس کفش جیر، حتماً به نشان استاندارد، تاریخ انقضاء و ترکیبات آن دقت نمایید. واکس جیر در اندازه های وزنی مختلفو بسته بندی های متنوع عرضه می شوند. برای خرید عمده، شرکت های تولید واکس بسته بندی های مختلفی را بصورت عمده برای فروشندگان محصولات چرمی جیر آماده می نمایند. برای خرید محصولات واکس و مراقبت از کفش های جیر مشکی، می توان با مراجعه به سایت های فروش واکس و یا فروشگاه های محصولات چرمی، از خرید واکس با کیفیت و مناسب محصول خود مطمئن شوید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *