مرکز فروش عمده انواع برندهای واکس نبوک

نبوک نوعی چرم درست شده از پوست گاو می باشد؛ همانند جیر؛ به وسیله سمباده، سمباده کشی می شود تا پرزدار شود. منتها جیر تولید شده از قسمت جلوی پوست می باشد و نبوک از قسمت عقب پوست تولید شده است. نبوک در اصل بی نهایت بادوام تر و استوار تر می باشد به همان میزان نسبت به لک و کثیفی آسیب پذیرتر است.به همین دلیل هم باید با ادوات و ابزاری که منحصرا برای جیر و نبوک گردآوری شده اند؛ پاک گردد. زمانی که تمام راه های پاک کردن با ناکامی مواجه شدند شما قادر خواهید بود از یک سمباده زبر برای پاک کردن استفاده کنید.

مرکز فروش عمده انواع برندهای واکس نبوک

ترمیم کفش نبوک چگونه است؟

ترمیم کفش نبوک چگونه است؟

یک پارچه نبوک را روی اسفنج تمیز کننده نوباک قرار دهید و آن را چندین بار در همه جهات کفش بمالید تا مطمئن شوید تمام قسمت های کرکی را تمیز کرده اید. اگر کفش های شما بسیار کثیف هستند از این روش استفاده کنید. این روش به تلاش بیشتری نیاز دارد.
پرز روی کفش را با یک قلم مو مشخص کنید. برای این روش از حرکت دایره ای استفاده کنید. مراقب باشید برس را روی هیچ قسمتی بیش از چند ثانیه نکشید. برای انجام این کار، از حرکت منظم استفاده کنید تا کفش های شما در بهترین حالت ظاهر شوند.
از یک اسپری نبوک برای تمیز کردن ناحیه ای که بسیار آلوده است استفاده کنید، سپس آن محل را با یک پارچه نوباک پاک کنید.

تمیزکننده مخصوص کفش نبوک

تمیزکننده مخصوص کفش نبوک

هنگام خرید کفش چرم نبوک، باید به عناصر مهم و اساسی برای مراقبت از کفش چرم نوباک توجه کنید. کفش های چرمی نوباک با واکس های مخصوص کفش نوباک تمیز می شوند. واکس و پولیش کارخانه درخشان انواع واکس نبوک تولید می کند. با این حال، اگر همه روشهای تمیز کردن شکست بخورد، می توانید از کاغذ سنباده درشت برای تمیز کردن آن استفاده کنید. نبوک احساس مشابه جیر دارد، اما دوام و انعطاف پذیری بیشتری دارد زیرا از لایه بالایی پوست حیوان ساخته شده است.
از آنجا که چرم نبوک از چرم تمام دانه ساخته شده است، دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به جیر دارد. با این حال، به دلیل سطح خشن آن نسبت به چرم های دیگر، در برابر لکه ها مقاوم نیست (خاک را جذب می کند). پس از فرآیند سمباده زنی، چرم به دست آمده مخملی و صاف به نظر می رسد. وقتی کفش نبوک را لمس می کنید، الیاف به سمت دست شما روانه میشود. ظاهر این چرم زیباتر از جیر است و به دلیل کیفیت بالا، گرانتر است.

خرید اسپری واکس نبوک با کیفیت

خرید اسپری واکس نبوک با کیفیت

به دلیل تمایل روزافزون برای خرید محصولات چرمی، واکس های مختلفی برای مشتریان ساخته شده است. از سوی دیگر، بسیاری از شرکت ها شروع به تولید انواع واکس کفش نبوک کرده اند. یکی از این شرکت ها تجارت واکس درخشان است. به دلیل تنوع محصولات چرمی، واکس کفش نبوک محصولی مهم و کاربردی برای مشتریان چرم نبوک است. واکس کفش نبوک در مغازه های چرم فروشی خریداری می شود.
تنوع شرکت های تولیدی باعث شده تا مشتریان بهترین و ارزان ترین واکس را خریداری کنند. برترین واکس برای کفش از گونه جامد می تواند باشد که برند واکس و پولیش درخشان یکی از برند های تولیدی این فرآورده است. جهت معامله واکس چرم بصورت حضوری در شعبه های این برند و همین طور از راه درگاه های آنلاین امکان خرید واکس کفش خارجی و ارزان میسر شده است. برخی از پاک کننده های کفش را نمی توان روی کیف ها یا کت های چرمی استفاده کرد زیرا می تواند کت یا کیف را تغییر رنگ دهد. بنابراین جعبه واکس را با دقت بخوانید. اکثر واکس ها دارای لیست یا دستورالعمل هایی برای استفاده روی بسته بندی هستند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *