مرکز فروش انواع واکس کفش ورنی

تمیز کردن کفش چرمی با ایتفاده از واکس یکی از راه های متدوال است. تولید واکس کفش ورنی با توجه به افزایش خرید توسط مشتریان رونق گرفته است. با وجود صادرات واکس کفش ورنی، فروش واکس کفش ورنی برای گردگیری و تمیز کردن کفش ورنی توسط کارخانه واکس و پولیش درخشان در بازار چرم انجام می شود.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]فروش عمده واکس کفش ورنی برای مشتریان فراهم شده است. شرکت بازرگانی درخشان تولید و عرضه کننده انواع واکس کفش ورنی می باشد.[/highlight-red]

مرکز فروش انواع واکس کفش ورنی

روش های نگهداری از کفش ورنی

روش های نگهداری از کفش ورنی

خرید کفش ورنی یکی از محصولات چرمی بسیار پرفروش در میان قشر جوان می باشد.بعداز گذشت یک ساعت از واکس زدن با واکس کفش ورنی، می توانید کفش را براق کنید .ومی توانید وازلین و یا روغن کتان را به مقدار کم به کفش بمالید و با دستمال نرم پاک کنید و با مخمل براق کنید واین گونه برق انداختن بیشتر برای کفش ها استفاده می شود. واکس و پولیش درخشان یکی از واکس های مناسب جهت نگهداری و طول عمر کفش های ورنی می باشد.

تولید واکس کفش ورنی با کیفیت

تولید واکس کفش ورنی با کیفیت

نگهداری انواع کفش های چرمی امروزه بسیار رونق گرفته است. کارخانجات تولید واکس کفش ورنی اقدام به تولید محصولات متنوعی برای تمیز کردن و نگهداری انواع کفش های ورنی نموده اند. مواد اولیه ساخت واکس کفش ورنی با واکس های چرم تفاوت ساختاری دارد. واکس کفش از ساختار فرمولی سبک تری تهیه شده است. محصولات واکس کفش از شرکت واکس درخشان برای مشتریان در فروشگاه های کفش و محصولات چرمی عرضه می شود.

انواع واکس کفش ورنی

انواع واکس کفش ورنی

برای ماندگاری و مراقبت درست از کفش چرمی خرید واکس مناسب یکی از ضروریات می باشد. استفاده از واکس های مایع یا کرمی برای کفش چرم مناسب نیست و موجب آسیب به آن می شود. بطور کلی واکس به دو شکل کرم و موم تهیه می‌شود. واکس کرمی در حالتی شبیه کرم بوده و درخششی مات را به ظاهر کفش می‌بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می‌کند که باعث باز شدن منافذ چرم می‌شود. واکس کرمی برای کفش هایی که سطح خشکی دارند بسیار عالی است و انجام آن نیاز به وقت زیادی ندارد. موم که همان واکس نیز می باسد نوع دیگری از تمیزکننده و جلا دهنده های کفش است.  واکس یا همان موم از نظر درخشش، افزایش طول عمر و ماندگاری بسیار مناسب است.

خرید عمده واکس کفش ورنی

خرید عمده واکس کفش ورنی

فروشگاه های کفش و محصولات چرمی، اقدام به خرید عمده واکس کفش برای مشتریان نموده اند. قیمت واکس کفش ورنی به موارد زیادی از جمله، کیفیت، نوع محصول و صادراتی بودن آن دارد. عموما قيمت واکس ها در بازار ايران بين ۲ تومان تا ۱۰۰هزار تومان است. واکس کفش بلدرچین یکی از پرفروش ترین واکس های ایرانی می باشد که مشتریان زیادی دارد. با توجه به کیفیت بالای واکس کفش ورنی صادراتی، قیمت آن نسبت به دیگر محصولات بالاتر می باشد. خرید عمده و جزیی واکس کفش از طریق سایت اطلاع رسانی شرکت بازرگانی درخشان قابل انجام می شود. مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه های واکس کفش درخشان، اقدام به خرید محصول نمایند.

 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *