مرکز فروش آنلاین انواع واکس کاپشن چرم

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]خرید واکس کاپشن چرم یکی از محصولات مهم و پرفروش می باشد. تولید واکس کاپشن چرم در کارخانجات تولیدی درخشان با کیفیت بالایی انجام می شود. صادرات واکس با کیفیت کاپشن چرم توسط شرکت بازرگانی درخشان برای کشورهای همسایه در حال انجام می باشد. فروش عمده واکس کاپشن چرم در شرکت واکس و پولیش درخشان برای مشتریان صورت می گیرد.[/highlight-dash]

مرکز فروش آنلاین انواع واکس کاپشن چرم

مشخصات واکس کاپشن چرم با کیفیت

مشخصات واکس کاپشن چرم با کیفیت

واکس های موجود در بازار برای کاپشن های چرمی نیز همانند کفش چرم می باشد .تنوع مواد موجود در واکس موجب تولید انواع مختلفی از واکس شده است. نوع کرمی، درخشندگی و نرمی بخشیده اما ظاهری مات به کاپشن می دهد و نوع جامد یا موم هم باعث ماندگاری بالا، ظاهری درخشنده و مقاومت در برابر رطوبت می شود.. محصولات چرمی در میان مردم با ویژگی کیفیت و دوام بالای خود شناخته می‌شوند. در بین محصولات چرم، دوام کاپشن چرم از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا بیشتر از سایر محصولات در معرض آسیب قرار دارد. از طرفی وجود گرد و غبار و رنگ مات محصول چرم، تصویری شلخته از شما می‌سازد. واکس زدن چرم‌، راه حل خوبی برای این مشکلات است.

اهمیت خرید واکس کاپشن چرم

اهمیت خرید واکس کاپشن چرم

با توجه به اهمیت نگهداری از محصولات چرمی مانند کفش و کاپشن، استفاده منظم از واکس نه تنها کیفیت چرم را بالاتر می‌برد، بلکه موجب جذابیت بیشتر استایل شما می‌شود و می‌توانید تا مدت زیادی از محصول چرم خود استفاده کنید. اما برای اینکه بتوانید به خوبی کفش و کیف چرم را واکس بزنید به دو نکته توجه کنید. نکته اول اینکه،  واکس مناسب محصول چرم را انتخاب کنید. و همچنین اصول واکس زدن و نکات مربوط به آن را رعایت کنید. همچنین باعث ایجاد براقی و درخشندگی ظاهر بر روی کیف یا کفش یا هر محصول دیگر چرم شده و با نرم کردن چرم، از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند. انواع واکس چرم به حالت : اسپری، کف، واکس جامد، واکس مایع و پد روغنی تقسیم می شوند.

انواع واکس کاپشن چرم موجود در بازار

انواع واکس کاپشن چرم موجود در بازار

واکس های تولیدی شرکت بازرگانی درخشان دارای تنوع بالایی می باشد. واکس اسپری یکی از این واکس ها می باشد. این واکس‌ها به صورت مایع بوده و در محفظه‌ای با سری مخصوص برای اسپری کردن آن به فروش می‌رسند. کاربران باید قبل از مصرف واکس اسپریی آن را به خوبی تکان داده و از فاصله چند سانتی بر روی کاپشن خود اسپری کنند. جهت یک دست شدن رنگ کفش در اسپری کردن آن بر روی کاپشن کاملا دقت کنید. واکس‌های جامد کرمی از جمله قدیمی‌ترین نوع واکس کاپشن چرم می‌باشند. به این صورت که مقداری از واکس توسط فرچه یا اسفنج مخصوص برداشته و بر روی سطح کاپشن مالیده می‌شود.

خرید واکس کاپشن چرم

خرید واکس کاپشن چرم

به طور کلی تولید واکس کاپشن چرم با کیفیت و مرغوبیت خوبی در کشور در حال انجام است و از برندهای خوش نام در این عرصه می توان به درخشان، پاندا، پی واکس، بلدرچین، شکوفه و غیره اشاره نمود. واکس کاپشن چرم تولید شده در کارخانه واکس درخشان از کیفیت بالا  و قیمت مناسبی برخوردار می باشد. برای خرید واکس کاپشن چرم می توان به نمایندگی های فروش محصول و سایت های خرید اینترنتی واکس کاپشن چرم مراجعه نمود.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *