مرکز تولیدی واکس کفش فوم تضمین شده

واکس کفش فوم، یک نوع واکس اسپری بدون رنگ می باشد که برای براق کردن و حفظ رنگ کفش چرم به کار می رود.  نگه داری یک کفش سفید کار راحتی نیست و ممکن است خیلی زود به دلیل سفید بودن کثیف و کهنه دیده شود، اما می توان با استفاده از واکس اسپری کفش سفید چرم را نو و تازه نگهداری کرد. سالم نگه داشتن  کفش های چرم یک کار ضروری برای افراد می باشد که با استفاده از واکس اسپری درجه یک می توانند کفش خود را سالیان سال نو و براق نگهداری کنند.

مرکز تولیدی واکس کفش فوم تضمین شده

اطلاعاتی درباره واکس کفش فوم درجه یک

اطلاعاتی درباره واکس کفش فوم درجه یک

نحوه استفاده از واکس کفش فوم درجه یک به این صورت است؛ قبل از استفاده ابتدا بطری اسپری را باید تکان بدهید بعد اسفنج را روی کفش خود فشار داده و مایع درون اسپری را به صورت یکسان روی کفش پخش کنید بعد صبر کنید که خشک شود و حالا کفش چرمی خود را پولیش کنید و از آن استفاده نمایید. اسپری واکس از ترکیب موم زنبور عسل و از روغنهای درجه یک تولید می شوند.  این اسپری یک ماده ضد آب است که برای تمیز و حفظ رنگ کفش های چرم موثر و مفید است. واکس فوم باکیفیت با مواد اولیه مرغوب تولید شده است که نقش مهمی در سالم نگهداشتن کفش نیز دارند و حتی  در برابر ترک خوردگی، گرما و سرما نیز مقاوم عمل می کنند.

قیمت واکس کفش چرم نسبت به واکس دیگر گران تر می باشد و در انواع مختلف به فروش می رود و کیفیت انواع برندها باهم متفاوت می باشد برخی از آنها بی کیفیت هستند و قیمت پایین تر هم به فروش می روند. اما برخی از واکس ها به دلیل با کیفیت بودن و درجه یک بودن می تواند کفش سفید چرم شما را چندین سال نو و تازه نگه دارند.

خرید انواع جدید واکس کفش فوم

خرید انواع جدید واکس کفش فوم

عرضه واکس کفش چرم سفید در ایران، از سوی تولیدکنندگان برتر با برندهای درجه یک و معتبر به بازار عرضه می شود که این واکس ها به صورت عمده با قیمت ارزان به کفاشان و مصرف کنندگان  عرضه می شود. برای خرید واکس کفش فوم  به مغازه دارهای کفاشی و یا فروشگاه های کفش می توانید مراجعه کنید و بهترین واکس را با قیمت ارزان برای کفش خود انتخاب کنید و انتخاب درست واکس برای کفش نقش مهمی در سالم نگه داشتن کفش شما خواهد داشت و سعی نمایید از برندهای معتبر و درجه یک انتخاب نمایید و همچنین می توانید از طریق فروشگاه های فروش آنلاین اقدام به خرید نمایید البته قبل از سفارش خرید از معتبر بودن سایت و جنس خود اطمینان کافی نیز داشته باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *