مرکز تولیدی براق کننده چرم طبیعی

این روزها محصولات چرم طبیعی از جمله کیف، پتاتو، کفش، مبل، کمربند و … طرفداران زیادی دارد و محصولات چرم برای دوام و عمر بیشتر نیاز به نگهداری و مراقبت دارند تا ماندگاری بهتری داشته باشند و به همین منظور بسیاری از شرکت های تولیدی انواع واکس و براق کننده چرم طبیعی را با استفاده از متریال درجه یک و توسط تکنولوژی مدرن با بهترین کیفیت تولید و ارائه می کنند که به دلیل عملکرد مناسب مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

مرکز تولیدی براق کننده چرم طبیعی

معرفی انواع براق کننده چرم طبیعی

معرفی انواع براق کننده چرم طبیعی برای نگهداری و دوام بیشتر از محصولات چرمی نیاز است که از انواع براق کننده و تمیز کننده این محصولات استفاده کنیم و امروزه انواع اسپری، واکس و محلول براق کننده با برندهای مختلف برای براق نمودن انواع چرم طبیعی و مصنوعی تولید می شود که با استفاده از آنها می توان به عمر بیشتر محصولات چرمی و کیفیت بهتر آنها کنک کرد.
این براق کننده ها باعث زیبایی بیشتر انواع کیف، کفش و کمربند چرمی و … شده  و باعث می شود که بافت اولیه چرم حفظ شده و از ویژگی ها و خصوصیات این براق کننده ها می توان به جذب کامل بدون لایه گذاری، دارا بودن خاصیت ضد گرد و غباری، عدم حساسیت زایی، قابلیت ترمیم چرم، حذف خط و خش های سطحی چرم و  … اشاره کرد.
امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات مراقبتی چرم را به صورت طبیعی و ارگانیک و بدون هیچ گونه ترکیبات شیمیایی تولید می کنند که آلرژی  و حساسیت برای مصرف کننده ایجاد نمی کند و مشتری با اطمینان خاطر می تواند از این محصول برای انواع چرم طبیعی و مصنوعی استفاده کند.

خرید ارزان قیمت براق کننده چرم طبیعی

خرید ارزان قیمت براق کننده چرم طبیعی خرید براق کننده چرم طبیعی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب از همین مرکز امکان پذیر است و برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است که خرید و فروش در این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود که از مزیت های این خرید می توان به قیمت پاین و مقرون به صرفه، سود مطلوب برای دو طرف معامله، فروش سریع تر و بیشتر کالا، استقبال بهتر مشتری از این نوع خرید و … اشاره نمود.
قیمت براق کننده چرم به شرایط و فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی از جمله نوع این محصول، کیفیت، کارایی و ویژگی، داخلی و یا خارجی بودن، نوع بسته بندی، روش خرید، برند و شرکت تولید کننده و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *