مرکز تخصصی فروش عمده واکس هتلی

بیشتر مراکز اقامتی برای رفاه حال مسافران خود اقدام به عرضه واکس هتلی واکس های هتلی در اندازه و حجم های مختلف برای مشتریان عرضه می شوند.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]صادرات انواع واکس هتلی با کیفیت به سایر کشورها نیز توسط شرکت درخشان انجام می‌گیرد. مشتریان می توانند برای اطلاع از قیمت خرید و فروش عمده واکس هتلی به سایت شرکت درخشان مراجعه نمایند.[/highlight-red]

مرکز تخصصی فروش عمده واکس هتلی

نمایندگی های فروش عمده واکس هتلی

نمایندگی های فروش عمده واکس هتلی

تولید محصولات مناسب هتلی یا مسافرتی برای هتل ذاران و فعالان صنعت توریسم بسیر مهم می باشد.واکس هتلی یا همان پولیش کفش هتلی یک محصول ساخته شده از یک پولیش نرم با قابلیت ارتجاعی مناسب و براق کننده کفش می باشد. جنس پلاستیکی چسبیده به پولیش که قالبا سفید رنگ می باشد با یک درپوش از پولیش محافظت می نماید. از نظر ظاهری واکس کفش هتلی در دو طرح هشتی شکل و بیضوی تولید شده است که انتخاب یکی از این دو مدل سلیقه خریداران را می طلبد. شرکت بازرگانی واکس درخشان اقدام به فروش عمده واکس هتلی انواع واکس هتلی باکیفیت می باشد.

شرکت های عرضه کننده واکس هتلی مرغوب

شرکت های عرضه کننده واکس هتلی مرغوب

تولید واکس برای مصارف مختلف از اهداف کارخانجات تولید واکس با کیفیت می باشد. وجود این محصول در هتل های لوکس در میان تجهیزات هتلی لازم و ضروری به نظر می رسد. انتخاب و تهیه بهترین محصولات هتلی در ایران ملزوم به دارا بودن اطلاعات پایه ای از محصول و توجه به کیفیت و برند تولید کننده آن است. اغلب مدیران خرید هتل ها با انتخاب صحیح و دقیق تجهیزات و محصولات هتلی درجه یک میزان رشد و رونق هتل را به راحتی بالا برده و بازده مناسبی از آن دریافت می نمایند. شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان امکان سفارش گیری برای هتل های داخلی و خارجی را بوجود آورده است.

صادرات انواع واکس با کیفیت

صادرات انواع واکس با کیفیت

مواد بکار رفته در واکس هتلی دارای تفاوت هایی با واکس های موجود در بازار می باشد. جنس رویه واکس های هتلی از پلاستیک می باشد. این قسمت ویه برای چاپ برند محصولات و یا هتل قرار داده شده است.  همچنین در صورت سفارش عمده می توان لوگو مخصوص هتل را بر روی قسمت پلاستیکی آن چاپ نمود. این نوع تبلیغات به صورت غیر مستقیم و البته پر بازده است و بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. شرکت واکس درخشان توانایی تحویل سفارشات عمده ی واکس هتلی را دارد. فروش عمده واکس هتلی در بسیاری از نمایندگی های فروش عمده واکس صورت می گیرد.

خرید عمده واکس در بازار

خرید عمده واکس در بازار

فروش عمده محصولات هتلی بخصوص واکس هتلی یکی از موارد رایج سفارش در بازار تولید واکس می باشد.اساس قیمت گذاری محصولات هتلی موجود بر پایه کیفیت محصول و میزان ماندگاری و برند شرکت تولید کننده آن می باشد. قیمت فروش عمده واکس هتلی به علت مرغوبیت مناسب آن موجب استقبال بی نظیری از واکس کفش هتلی شده است. برای سفارش محصول می توانید با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی درخشان محصول را در تعداد دلخواه سفارش دهید.

 

 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *