مرکز بورس انواع کفی طبی عمده

کفی های طبی از مواد مختلفی مانند چرم، فلز، پلاستیک یا مواد مصنوعی ساخته شده اند.خرید و فروش انواع کفی طبی بعلت نیاز گسترده مشتریان بسیار رایج شده است. بورس انواع کفی طبی با کیفیت و صادراتی در فروشگاه های لوازم پزشکی و یا فروشگاه های کفش های طبی می باشد. برای خرید کفی طبی مناسب مشکل خود، ابتدا با پزشک مشورت نموده و از خرید انواع کفی طبی تقلبی پرهیز نمایید.

مرکز بورس انواع کفی طبی عمده

طراحی و تولید انواع کفی طبی مرغوب

طراحی و تولید انواع کفی طبی مرغوب

متخصصانی که در آزمایشگاه طراحی و ساخت کفی و کفش طبی کار می‌کنند، با استفاده از قالب تهیه شده از پای بیمار و نرم‌افزارهای رایانه‌ای، یک کفی اختصاصی برای او طراحی می‌کنند که فشارهای ناشی از بدشکلی پا را خنثی کرده و یا ناهنجاری‌های آن را اصلاح کند. کفی‌های طبی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که درد را در افرادی که ساق پا، مچ پا یا کف پای آنها درد می‌کند کاهش دهد. افرادی که مکانیسم پای آنها ضعیف است می‌توانند در هر سنی از این کفش‌ها و کفی‌های طبی استفاده کنند زیرا به گونه طراحی شده‌اند که از ساختار و مکانیسم پاها، مچ پا و ساق پا حمایت کنند.

موارد خرید و استفاده از انواع کفی طبی

موارد خرید و استفاده از انواع کفی طبی

بطورکلی کفی کفش های طبی برای جلوگیری از انتشار و بهبود بیماری های استخوانی ساخته و عرضه می شود. کفی های طبی مختص هر بیمار می باشد. موارد استفاده از کفی های طبی شامل: دررفتگی و نیمه دررفتگی زانو یا ران، اصلاح یا محدود کردن یا پیشگیری از بدشکلی‌های استخوان،قوس زیاد کف پا، چرخش پا به سمت بیرون به دلیل افزایش حجم عضلات و افتادگی پا می باشد. با خرید کفی طبی مناسب کفش خود می توانید به بهبود بیماری های اشاره شده کمک نمایید.

بورس انواع کفی طبی

بورس انواع کفی طبی

تولید کفی های طبی با توجه به نوع بیکاری متفاوت می باشد. بطور کلی سه نوع کفی طبی داریم: کفی طبی سخت، نیمه سخت و نرم. کفی‌های طبی سخت برای کنترل عملکرد پاها طراحی شده‌اند و غالباً از مواد سختی مانند پلاستیک یا فیبرهای کربنی ساخته می‌شوند و برای راه رفتن یا قرار دادن در کفش‌ها ساخته می‌شوند. کفی‌های طبی نرم معمولاً ضربه را جذب کرده، تعادل را بهبود بخشیده و فشار را از روی نقاط پا برمی‌دارند. معمولاً این کفی‌ها از مواد نرم ساخته می‌شوند. کفی‌های طبی نرم برای کف پا، از پاشنه تا پس از سینه پا تا انگشتان پا مورد استفاده قرار می‌گیرند. کفی‌های نیمه سخت تعادل پا را برای راه رفتن یا ورزش کردن تأمین می‌کنند. در برخی موارد، در ورزش‌های مختلف از انواع مختلفی از کفی‌های نیمه سخت استفاده می‌شود. کفی‌های طبی معمولی از لایه‌های مواد نرم که با مواد سخت‌تر تقویت شده‌اند ساخته می‌شوند.

خرید و فروش انواع کفی طبی

خرید و فروش انواع کفی طبی

با توجه به اهمیت خرید کفی های طبی و مناسب مشکلات استخوانی، کفی‌های طبی به طور خاص برای افرادی خوب است که می‌خواهند درد، ورم و ناراحتی ناشی از مشکلات پاها را تسکین داده یا از وقوع آن جلوگیری کنند. برای خرید کفی های طبی مناسب خود ابتدا با پزشک معالج مشورت کرده و سپس برای ساخت کفی طبی مناسب اقدام نمایید.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]شرکت بازرگانی درخشان اقدام به تولید و فروش بورس انواع کفی طبی مناسب در بازار نموده است.[/highlight-dash]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *