مرجع لیست قیمت انواع واکس به صورت آنلاین

تنوع تولید واکس در بازار موجب شده است تا قیمت این محصول دارای تغییر باشد. لیست قیمت انواع واکس صادراتی به صورت روزانه در سایت‌های فروش اینترنتی و سایت شرکت درخشان قرار داده می شود. مشتریان خرید عمده انواع واکس برای اطلاع از قیمت فروش واکس می توانند به سایت های فروش آنلاین مراجعه نمایند. همچنین امکان خرید حضوری و اطلاع از قیمت ها در مراکز و نمایندگی های فروش واکس شرکت درخشان فراهم شده است.

 مرجع لیست قیمت انواع واکس به صورت آنلاین

اهمیت استفاده از واکس با کیفیت

اهمیت استفاده از واکس با کیفیت

واکس ماده‌ای به صورت کرم است که بمنظور براق کردن سطوح اشیا مختلف استفاده می‌شودخرید واکس و تجارت آن بعنوان یکی از مسائل مهم در صنعت می باشد.در بازرگانی واکس درخشان انواع مختلفی از محصولات واکس موجود است.اما در عصر حاضر، جهت ایجاد رفاه دستگاه‌های واکس کفش ایجاد شده‌است که به آن دستگاه براق‌کننده کفش می‌گویند به وسیله یک یا دو برس که به صورت افق قرار دارند رویه و کناره‌های کفش را تمیز می‌نماید.  قیمت واکس کفش نسبت به ارزش و اهمیت خود کفش بسیار ناچیز می باشد  اما حضور آن در کنار کفش بسیار مهم است. با توجه به لیست قیمت انواع واکس ، ضروریست با واکس زدن عمر کفش خود را زیاد نماییم. شرکت واکس درخشان انواع واکس و پولیش کفش را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مشخصات واکس صادراتی

مشخصات واکس صادراتی

امروزه با وجود تنوع  زیاد کفش، خرید واکس کفش نیر مهم است.امروزه شرکت های مختلفی به تولید واکس کفش بصورت عمده پرداخته اند که شرکت واکس درخشان تولید کننده ی واکس و پولیش می باشد. بطور کلی و در اصطلاح تجاری واکس کفش به ماده ای گفته می شود که روی کفش بمنظور براق شدن و طولانی شدن عمر وسیله استفاده می شود.بهتر است قبلا از خرید واکس کفش به تعریف آن توجه کنید. واکس کفش ماده ایست که موجب براقیت و محافظت از نخ ها و بافت آن می شود. لیست قیمت انواع واکس در سایت شرکت واکس و پولیش درخشان درج شده است.

تعیین لیست قیمت انواع واکس

تعیین لیست قیمت انواع واکس

قیمت واکس ها در بازار با توجه به مواد اولیه بکار رفته در آنها متفاوت می باشد. لیست قیمت انواع واکس نیز بصورت روزانه در سایت های فروش اینترنتی درج می شود. همانگونه که از ظاهر واکس کفش مشخص است این ماده متشکل از مواد صنعتی و شیمیایی می باشد. و تولید آن کارخانجات تولید واکس بصورت عمده انجام میشود. شرکت تولیدی واکس درخشان یکی از این کارخانجات تولید و پخش واکس در بازار می باشد. فرمولاسیون تولید واکس کفش بسیار متنوع است به متداول ترین آن اشاره می شود.اولین فرمول متشکل از: موم کارنوبا،موم زرد، استارین، اسید اولئیک، روغن تربانتین، مرکب عاج(عاج سیاه)، رنگ مشکی قابل حل در روغن می باشد. یکی از مهم ترین حلال ها در تهیه واکس کفش روغن تربانتین است.

لیست قیمت انواع واکس به صورت آنلاین – آپدیت 1401/05/28

ردیفنام کالاقیمت هر عدد (تومان)
1واکس فلزی 75 گرم بلدرچین14,500
2واکس فلزی 75 گرم شکوفه14,500
3واکس فلزی 100 گرمی جلالی20,000
4ابر پمپی ساتل21,000
5ابر مگا پاندا9,500
6ابر اکونومیک بلدرچین7,500
7ابر کبری صادراتی7,500
8واکس لیوانی پاندا 60 گرم11,000
9واکس لیوانی 200 گرم ساتل26,000
10واکس مایع پنگوئن ترک45,000
11اسپری جیر و نبوک مانکی22,000
قیمت های فوق به صورت میانگین بازار عمده فروشی بوده و ممکن است کمی متغیر باشد. استعلام به روز را از واحد فروش بگیرید.

فروش عمده واکس ایرانی

فروش عمده واکس ایرانی

همانگونه که در بالا به اهمیت خرید واکس کفش اشاره نمودیم، شرکت های تولیدی زیادی از جمله شرکت بازرگانی واکس درخشان، اقدام به فروش و تجارت واکس کفش در بازار نموده اند که موفقیت های زیادی در فروش واکس کفش عمده داشته اند. خرید بهترین نوع واکس کفش مناسب با جنس کفش بسیار مهم است. شرکت واکس کفش درخشان تولید کننده انواع واکس و پولیش کفش می باشد. امروزه خرید حضوری از نمایندگان و بصورت غیر حضوری از طریق سایت های فروس کالا در حال انجام می باشد.

برای اطلاع از لیست محصولات واکس و لوازم کفاشی، به صفحه محصولات واکس درخشان مراجعه نمائید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *