مراکز پخش ابر واکس کفش

ابر واکس کفش محصولی بسیار مناسب برای بازسازی و رنگ آمیزی انواع کفشهای چرمی است. این واکسها همچنین مناسب براق کردن و محافظت از لایه های رویی محصولات چرمی هستند. ابر واکسها در انواع گوناگون با رنگبندیهای مختلف از رنگهای پرکاربرد تا رنگهای مدرن تولید و به بازار عرضه میگردد. پخش انواع ابر واکس کفش چرم در کارخانه های تولید، مراکز و نمایندگیهای معتبر پخش این محصولات صورت میگیرد.

مراکز پخش ابر واکس کفش

۵ ویژگی مهم ابر واکس کفش چرم

5 ویژگی مهم ابر واکس کفش چرم وقتی حرف از مد و فشن میشود کفش یکی از اولین گزینه هایی است که مورد توجه قرار میگیرد، بنابراین تمیز و براق بودن آن بسیار حائز اهمیت است. با این وجود بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری فرصت کافی جهت مراقب و تمیز کردن کفش خود را ندارند. واکسهای ابری این مشکل را حل کرده و در کنار تمیز کردن کفشه در فرصت کم باعث درخشندگی و افزایش طول عمر کفشهای چرمی میشوند.

ابر واکس کفش چرم از موادی با کیفیت تولید میشود که به مشتریان کمک مینماید تا به کمک آن بدون آلودگی دست (بخاطر پسدهی واکس) رویه کفش خود را تمیز و براق نمایند. این واکسها در طرحها و اندازه های گوناگون ساخته و طراحی میشوند که علاوه بر حفظ زیبایی کفش چرم، باعث محافظت و جلوگیری از شکنندگی آن هم میشوند. این ویژگهای منحصربه فرد واکسهای ابری در کنار سهولت استفاده بخاطر قرار گرفتن واکس و فرچه در کنار یکدیگر و مناسب بودن قیمت ابر واکس توانسته است توجه طیف وسیعی از افراد را به خود جلب نماید. که این امر باعث افزایش تقاضا برای خرید این محصول کاربردی شده است.

از مهمترین ویژگیهای یک ابر واکس که برای انواع کفشهای چرمی مناسب باشد میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • از حالت طبیعی چرم محافظت نماید
  • رنگ چرم را احیا نماید
  • باعث افزایش مقاومت، دوام و درخشش کفشهای چرمی گردد.
  • در مقابل آب و رطوبت از کفش چرمی محافظت نماید.
  • در فرصت کم کفش را تمیز و براق مینمایند.
  • ابر و فرچه آن از کیفیت و استحکام خوبی برخوردار باشد و براحتی تمام سطوح و زوایای کفش را پوشش دهد.
  • واکس گرد و خاک را به خود جذب ننماید زیرا باعث کاهش عمر کفش خواهد شد.

قیمت انواع ابر واکس کفش

قیمت انواع ابر واکس کفش به دلیل اشتیاق زیاد برای خرید ابر واکس کفش چرمی، مراکز پخش معتبر زیادی در این زمینه فعالیت نموده و این محصول را در سرتاسر ایران به مشتریان عرضه مینمایند. کیفیت بالای واکسهای ابری کفش در کنار قیمت مناسب و بهینه این محصولات باعث جلب توجه طیف وسیعی از اقشار درآمدی جامعه به این محصول گشته است. خرید واکسهای ابری ایرانی در مقایسه با انواع خارجی این محصولات بسیار مقرون به صرفه است اما باید توجه نمود که قیمتانواع این محصولات مانند کالاهای دیگر تحت تاثیر نوسانات بازار و ارز قرار میگیرد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *