قیمت کلی ابر واکس ایرانی

ابر واکس یا واکس ابری، واکسی است که در آن فرچه و واکس در کنار هم قرار داده میشوند. سهولت استفاده از این ابر واکس و قابلیت حمل آسان آن باعث شده تا این مدل واکس مورد توجه افراد شاغل، دانش آموزان و یا افرادی که زمان کافی برای واکس زدن ندارند، قرار گیرد. این واکس معمولاً در دو رنگ سیاه و قهوه ای تولید میگردد و قابلیت استفاده بر روی چرمهای طبیعی و مصنوعی را دارند. قیمت کلی ابر واکس ایرانی تحت تاثیر قیمت حلالهای نفتی و معدنی، مواد اولیه واکس، قیمت ارز و نوسانات بازار است.
قیمت کلی ابر واکس ایرانی

مختصری درباره فرآیند تولید ابر واکس

مختصری درباره فرآیند تولید ابر واکس ابر واکسها محصولاتی با کیفیت، سبک و قابل حمل هستند که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و در انواع جامد، مایع و اسپری تولید و به بازار عرضه میگردند. این موضوع و همچنین سهولت استفاده از ابر واکسها باعث افزایش تقاضا برای تولید این محصولات و جایگزینی آنها با واکس های قدیمی و برسی شده است. از آنجا که تکنولوژی و امکانات تولید این محصول در کشور موجود است تولیدکنندگان بسیاری را به سمت تولید این محصول ترغیب نموده است.

عملیات تولید ابر واکس ایرانی شامل مخلوط کردن مواد اولیه در حرارت و فشار معین ( فشار یک اتمسفر، حداکثر دمای ۱۰۰ درجه)، سرد نمودن تدریجی مواد و در نهایت بسته بندی در قوطی های مخصوص واکس ابری است.

تمام دستگاههای مورد استفاده در صنعت تولید واکس باید از جنس فولاد ضد زنگ باشند. این دستگاهها دو جداره هستند و معمولاً بخار آب و یا آب جوش در اطراف آنها جریان دارند. درجه ذوب بیشتر واکسها در محدوده دمای ۵۰ درجه است. جریان بخار آب یا آب جوش موجود در جداره ها باعث ذوب شدن مواد اولیه درون مخازن و تسهیل عملیات همزدن و اختلاط میگردند. مواد اولیه ای که معمولاً به مخازن هدایت میشوند شامل حلالها، موم، پارافین، واکس کارونویا و در نهایت رنگ است. در مرحله آخر مواد به تدریج سرد شده و وارد دستگاههای پرکننده قوطیهای واکس ابری میگردد.

پخش ابر واکس ایرانی به صورت مستقیم

پخش ابر واکس ایرانی به صورت مستقیم ابر واکس محصولی سبک و قابل حمل برای تمیز کردن، حفظ و دوام کفش و تولیدات چرمی است. این واکسها علاوه بر اینکه ظاهر کفش را براق مینمایند و مانع از ترک خوردن چرم میشوند، از آلودگی دستها در حین واکس زدن نیز جلوگیری مینمایند. سهولت استفاده از این واکسها باعث افزایش فروش و درخواست برای این محصول شده است. ابر واکسها در انواع گوناگون و متناسب با انواع کفش و محصولات چرمی، تولید و به بازار عرضه میگردند.

نوسانات ارز و افزایش قیمت این محصولات باعث ایجاد چالشهایی برای توزیع و پخش ابر واکس ایرانی به همراه داشته است. عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصولات و حذف هزینه های اضافی، تولیدکنندگان را قادر به کاهش قیمت تمام شده محصول و جلب رضایت مشتریان نموده است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *