قیمت عمده واکس کفش چرم عسلی

واکس های کفش دارای انواع مختلف و با رنگ های متنوع توسط برند های متنوع تولید می شوند. واکس زدن باعث حفظ دوام و  شادابی کفش چرم می شود. قیمت عمده واکس کفش چرم عسلی به عوامل مختلفی مانند : کیفیت، برند تولید کننده، نحوه خرید، شرکت تولید کننده و نوع بسته بندی آن بستگی دارد. این محصول دارای قیمت ثابتی نیست و برای آگاهی از قیمت آن می توان با مشاوران فروش آنها در نمایندگی ها تماس گرفت.

قیمت عمده واکس کفش چرم عسلی

۵ فایده واکس کفش چرم عسلی

قیمت عمده واکس کفش چرم عسلیواکس کفش عسلی دارای فواید زیادی برای کفش می باشد. این واکس از پوسته پوسته شدن، ساییدگی و چین و چروک کفش جلوگیری می کند.

واکس کفش عسلی یکی از واکس های پر طرفدار می باشد که امروزه در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد.

از فایده های این واکس علاوه بر خوب جلوه دادن کفش از کثیف شدن و ترک برداشتن آن نیز جلوگیری می کند. همچنین باعث براق و تمیز شدن کفش و همچنین باعث افزایش طول عمر آن نیز می گردد.

یکی از مشخصات این محصول ماندگاری بالای آن می باشد و می تواند بدون تغییر حجم و برای مدت طولانی بر روی کفش چرم باقی بماند. از چقدر ماندگاری واکس بر روی کفش بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت بالای آن است.

این رنگ واکس برای تمام کفش های چرم زنانه و مردانه مناسب می باشد و حتی می توان از آن برای لباس های چرمی نیز استفاده کرد.

عرضه کننده واکس کفش چرم عسلی

قیمت عمده واکس کفش چرم عسلیامروزه عرضه واکس کفش چرم عسلی در تمام شهر های کشور با بهترین شرایط و کیفیت صورت می گیرد و افراد می توانند با توجه به نیاز خود و رنگ کفش خود آن را خریداری کنند.

عرضه کننده این محصول، آن را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند.

امروزه کارخانه های زیادی در کشور ما وجود دارند که این محصولات را برند های معتبر و در بسته بندی های متنوع تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند و مصرف کنندگان می توانند آنها را به صورت عمده و با جزئی تهیه کنند.

تولید کنندگان به دلیل تقاضای بالا برای خرید انواع واکس ها تلاش می کنند میزان تولید و کیفیت محصولات خود را بالا ببرند و با ضمانت و در بسته بندی های شیک و جدید روانه بازار می کنند.

تاجران ایرانی به دلیل مرغوبیت این کالا سالانه میزان زیادی از آن را به کشور های دیگر صادر می کنند و از این طریق سود زیادی نصیب آن ها می شود.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *