قیمت روز واکس کفش چرم زرشکی

یکی از اکسوری هایی که انسان ها روزمره از آن در استایل خود استفاده می کنند کفش است‌،امروزه کفش های در مدل ها،طرح ها و رنگ های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شوند.امروزه تنها خرید یک کفش با کیفیت ملاک نیست،باید ابزار و وسیله ای را گرفت که بتوان از کفش به درستی نگهداری کرد.واکس کفش چرم زرشکی یکی از این وسیله هاست که برای برق انداختن و مرطوب کردن سطح کفش های زرشکی رنگ به کار می رود.

قیمت روز واکس کفش چرم زرشکی

مزیت های واکس کفش چرم زرشکی

مزیت های واکس کفش چرم زرشکی چرم یکی از مواد هایی طبیعی است که از آن برای تولید انواع کفش زنانه و مردانه استفاده می شود،براق بودن و زیبایی چرم سبب می شود که مردم استقبال بیشتری از کفش هایی با این جنش داشته باشند.اما چرم بر به دلایلی مانند تابش مستقیم نور خورشید،گرد و غبار و…. به تدریج کیفیت و مرغوبیت اولیه خود را از دست می دهد.

برای جلوگیری از این مشکلات باید به طور مرتب از محصولات چرمی مراقبت اصولی داشته باشیم. استفاده از انواع واکس، راهکار خوب و مناسبی برای افزایش کیفیت و طول عمر کفش های چرم و دیگر محصولات چرمی به شمار می رود.

فروش ویژه واکس کفش چرم زرشکی

فروش ویژه واکس کفش چرم زرشکی گاهی فروشندگان در فروش واکس کفش چرم  برای راحتی مصرف کنندگان شرایط ویژه‌ای را در نظر می گیرند.رنگ زرشکی یکی از ترند های سال جدید است و می‌توان از آن در ست کردن رنگ مشکی استفاده کرد چرا که تضاد چشمگیری ایجاد خواهد کرد.پس از خرید محصولات چرمی به رنگ زرشکی حتما از واکس زرشکی رنگ برای افزایش طول عمر و زیبایی آن استفاده کنید.

مزایای استفاده کردن از واکس برای کفش؛

•افزایش دوام: افزایش دوام  از مهمترین مزیت واکس کفش چرم است،وقتی شما از واکس برای کفش خود استفاده می کنید باعث می شود کفش دوام بالایی پیدا کند و سرما سبب پوسته شدن چرم کفش نشود،رطوبتی که واکس روی کفش ایجاد می کند از این مشکل جلوگیری می کند.

• مقاومت: گاهی در زمان حرکت و راه رفتن  جلو کفش به طور اتفاقی با وسیله های تیز برخورد می کند  که  می تواند سبب خراشیدگی پوسته کفش شود،استفاده از واکس مقاومت کفش را بالا برده و تا حدودی از این خراشیدگی جلوگیری می‌کند.

•طول عمر:همه ما وقتی محصولی را خریداری می کنیم به دنبال این هستیم که محصول خریداری شده عمر خوبی داشته باشد و ما مدت زمان طولانی بتوانیم از آن استفاده کنیم.اما برای رسیدن به این هدف باید در کنار خرید محصول با کیفیت،پس از خرید به خوبی از محصول مراقبت کنیم.واکس کفش از محصول های مراقبت از کفش است.که می توان با استفاده از واکس عمر کفش را افزایش داد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *