قیمت دقیق واکس کفش مشکی چرم

چه فاکتورهایی در تعیین قیمت واکس کفش مشکی چرم تاثیرگذار هستند؟ آیا یک واکس خوب حتماً باید قیمت و نرخ بالایی داشته باشد؟ برای آشنایی بیشتر با این محصولات و امکان خرید نمونه ای دقیق و متناسب با کفش خود به معرفی انواع واکس های موجود در بازار خواهیم پرداخت.

قیمت دقیق واکس کفش مشکی چرم

چند مدل واکس کفش مشکی داریم؟

قیمت دقیق واکس کفش مشکی چرمیکی از پرطرفدارترین کفش ها از نظر رنگ که مدل های متنوعی نیز دارد، کفش مشکی است. استفاده از آن برای رفتن به مهمانی های رسمی، دوستانه، مراکز اداری و … همواره عمومیت دارد.
به همین علت جهت حفظ کیفیت انواع کفش های مشکی نیاز به یک واکس خوب و باکیفیت خواهید داشت. به ویژه اگر کفش شما از چرم مصنوعی تولید شده باشد. به طور کلی انواع واکس کفش مشکی موجود در بازار را می توان در گروه زیر طبقه بندی نمود:

  • واکس کفش جامد: پرمصرف ترین نوع واکس در کشور است که برای انواع کفش چرمی، ورنی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  • واکس کفش مایع: کاربردی شبیه به واکس های جامد دارند. با این تفاوت که استفاده از آنها آسان و سریع تر است.
  • واکس کفش اسفنجی: دارای یک اسفنج بوده که اغلب با هدف براق نمودن کفش مورد استفاده قرار می گیرد.
  • واکس اسپری کفش: اگر کفش شما چرم جیر و نبوک باشد حتماً باید از این نوع واکس استفاده کنید.

این چهار مدل واکس قابلیت استفاده برای انواع کفش های چرمی را دارا هستند. البته ارقام دیگری مانند واکس های نانو نیز به بازار عرضه ده اند که به عنوان واکس کفش بدون بو طرفداران خاص خود را دارد.

خرید واکس کفش مشکی بدون بو

قیمت دقیق واکس کفش مشکی چرمیکی از دغدغه های خریداران واکس، تهیه محصولی بدون بو و باکیفیت است. چرا که مواد اولیه این محصول اغلب برپایه رزین های نفتی بوده و بوی آنها به ویژه در محیط خانه تقریباً غیر قابل تحمل است.
برای این منظور شرکت های تولیدی محصولاتی بدون بو با قابلیت های کاربردی بالا بدون ایجاد هیچ گونه لکه یا خرابی بر روی لایه چرمی کفش تولید نموده اند. البته بسیاری از مصرف کنندگان از وجود چنین محصولی اطلاع دقیقی ندارند و به همین علت در این مرکز سعی شده است به صورت آنلاین جدیدترین نوع واکس ها به سراسر کشور عرضه شود.
امروزه خرید واکس کفش به صورت آنلاین و اینترنتی محدودیت های دسترسی به تولیدات جدید و مدرن مانند واکس های نانو و بدون بو را از بین برده است. حذف واسطه ها و امکان خرید مستقیم از نمایندگی فروش، از جمله عواملی هستند که کاهش قیمت ها و مقرون فه صرفه بودن خرید آنلاین را برای فعالین بازار واکس کفش چرم به همراه دارد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *