قیمت دقیق واکس کفش طبیعی چرمی

آیا می دانید قیمت دقیق واکس کفش طبیعی چرمی، به چه صورتی تعیین می شود؟ از نحوه خرید و فروش و ساخت آن مطلع می باشید؟ چند نوع و‌اکس داریم؟ در زیر شما را با انواع این محصولات آشنا می کنیم و جواب های مختلفی را برای پرسش های مطرح شده، ارائه خواهیم داد. اگر علاقه به این موضوع دارید، تا پایان همراه مان باشید.قیمت دقیق واکس کفش طبیعی چرمی

چند مدل واکس کفش طبیعی داریم؟

چند مدل واکس کفش طبیعی داریم؟ هر کفشی که از چرم طبیعی ساخته می شوند، به ویژه چرم هایی که سطحی صاف و براق دارند، هر از چندگاه یکبار، نیاز به واکس پیدا می کنند. این ماده، سبب می شود تا کفش ها هم تمیز به نظر برسند و هم این که عمر طولانی ای پیدا نمایند؛ ولی شاید بپرسید که چند مدل واکس کفش طبیعی داریم؟

باید گفت، این محصولات انواع مختلفی دارند که از نظر ساختاری با هم دیگر تفاوت های گوناگونی داشته و به همین دلیل، کیفیت شان فرق می کند. در زیر به سه نوع از آنان اشاره می نماییم که مواد اولیه شان متفاوت است:

  • واکس کفش تولید شده از موم کارنوبا
  • واکس کفش تولید شده از موم زرد
  • واکس کفش بدون رنگ

عموماً در ساخت این ماده رنگی و چرب، از ترکیب موم (در دو نوع ذکر شده) اسید اولئیک، روغن تربانتین، رنگ های قابل استفاده، مرکبی به نام عاج و استارین کار می گیرند. مخلوط این مواد اولیه، باعث تولید واکس مخصوص کفش می گردد.

گفتنی است که این واکس ها، عموماً در دو رنگ مشکی و سیاه تولید می شوند که بیشتر کفش های چرمی، همین رنگ را دارند و ما بقی به صورت بی رنگ هستند.

خرید ارزان ترین واکس کفش طبیعی

خرید ارزان ترین واکس کفش طبیعی اگر در پی محلی برای خرید ارزان ترین واکس کفش طبیعی می باشید، باید بدانید که این محصولات را برندهای گوناگونی می سازند و در بسته بندی های فلزی و پلاستیک جای می دهند. حین تهیه واکس کفش ارزان، بهتر است که به نکاتی نیز دقت داشته باشید؛ چون که تنوع در این حوزه زیاد است.

واکس های مرغوب نه تنها باعث تمیز شدن کفش می گردند، بلکه چرم رویه را براق کرده و نرم می نمایند. آنان حتی تا اندازه ای، جلوی ورود رطوبت به درون کفش را هم می گیرند. باید بیان نمود که نوع درجه یک، بوی تند و تیزی ندارد و به راحتی نیز می توان از آن استفاده کرد. قیمت نیز با در نظر گرفتن همین موارد، تعیین می گردد.

با همه این موارد، خرید واکس کفش را به صورت عمده می توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی هم انجام دهید. جهت ارائه سفارش و گرفتن معلومات بیشتر، با راه های ارتباطی زیر، تماس بگیرید و با کیفیت ترین محصول را به دست آورید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *