قیمت خرید براق کننده کاپشن چرم

قیمت خرید براق کننده کاپشن چرم به عواملی مانند جنس محصول، برند، نوع بسته بندی و نحوه خرید بستگی دارد. خرید براق کننده چرم از مرکز عرضه و پخش این محصول به صورت عمده و مستقیم باعث کاهش هزینه های جانبی شده و سبب می شود خریدار بهترین و باکیفیت ترین براق کننده را در قیمت بسیار مناسبی خرید نماید. انواع براق کننده چرم تولید داخل و همچنین برند خارجی این محصول از طریق مرکز فروش به صورت اینترنتی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

قیمت خرید براق کننده کاپشن چرم

باکیفیت ترین انواع براق کننده کاپشن چرم

قیمت خرید براق کننده کاپشن چرمباکیفیت ترین انواع براق کننده کاپشن چرم با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده و نوعی واکس محافظت کننده تولید می گردد که باعث براقی، نرمی و لطافت چرم می شود. این نوع براق کننده ها معمولا ارگانیک بوده و هیچ گونه بو و حساسیت زایی ندارند.

واکس براق کننده چرم معمولا بی رنگ می باشد و برای هر نوع کاپشن چرم و در هر رنگی قابل استفاده است. از این نوع براق کننده برای کلیه وسایل چرمی مانند کاپشن، کیف، کفش و غیره استفاده می شود. واکس براق کننده جهت افزایش طول عمر چرم طبیعی و مصنوعی به کار می رود و باعث می گردد ساختار و لطافت چرم در طی سال های طولانی حفظ گردد.

معمولا براق کننده های چرم به صورت جامد و یا اسپری تولید شده و در بسته بندی های بسیار مناسب و استاندارد به همراه وسایل جانبی به فروش می رسد. استفاده از براق کننده چرم بسیار راحت می باشد. براق کننده جامد به صورت کرم می باشد و کافیست اسفنج مخصوصی که به همراه براق کننده عرضه می شود را به کرم آغشته نموده و همه قسمت های کاپشن و یا هر وسیله چرمی را به آرامی با آن براق نمود.

براق کننده اسپری نیز از مواد کاملا طبیعی تولید شده و با اسپری کردن بر روی کاپشن و وسایل چرمی لایه ای محافظ بر روی آن ها ایجاد می شود و مانع از نفوذ گرد و غبار به چرم شده و طول عمر آن را افزایش می دهد.

عوامل موثر بر قیمت براق کننده کاپشن چرم

قیمت خرید براق کننده کاپشن چرمقیمت براق کننده کاپشن چرم به عواملی مانند مواد اولیه به کار رفته، نوع و سایز بسته بندی، شرکت تولید کننده، ایرانی و یا خارجی بودن آن بستگی دارد. معمولا شرکت های تولید کننده این محصول، براق کننده را طبق فرمولاسیون و مواد اولیه مخصوص به خود تولید می کنند و در بسته بندی های مناسب و باکیفیت به بازار عرضه می نمایند.

مهمترین عامل تأثیر گذار در تعیین قیمت این محصول برند تولید کننده می باشد. باکیفیت ترین براق کننده چرم تحت تولید برند معتبر و معروف همواره دارای قیمتی بالاتر از سایر محصولات مشابه می باشد. این شرکت نیز از با سابقه ترین و برترین تولید کننده انواع براق کننده چرم می باشد. خریداران جهت تهیه این محصول می توانند از طریق وب سایت اعلام شده اقدام به خرید نمایند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *