قیمت خرید براق کننده چرم اتومبیل

قیمت خرید براق کننده چرم اتومبیل بر مبنای هزینه ‌های تولید و مواد اولیه متفاوت این محصول مشخص می گردد. براق کننده چرم اتومبیل در نمونه ‌های متفاوت تولید می شود که امروزه بیشتر برای تولید آن از موادی بر پایی فناوری نانو استفاده می شود.

قیمت خرید براق کننده چرم اتومبیل

براق کننده چرم اتومبیل چه ویژگی هایی دارد؟

براق کننده چرم اتومبیل چه ویژگی هایی دارد؟ در زمینه تولید براق کننده چرم اتومبیل از مواد اولیه متفاوتی استفاده می ‌شود که بیشتر بر پایه مواد نفتی، حلالی و پارافینی هستند. اما امروزه از فناوری نانو برای تولید این محصول استفاده شده است که بیشتر مواد اولیه آن بر پایه مواد گیاهی است. برای تولید براق کننده چرم اتومبیل در صنعت نانو از نانو ذرات نقره و عصاره های گیاهی استفاده می شود که برخلاف براق کننده های شیمیایی دارای بوی خوشایندی است. این محصول دارای ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به نمونه های دیگر است که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی براق کننده چرم اتومبیل تولید شده بر پایه مواد نانو:

  • دارای ماندگاری بالا بر روی سطوح
  • دارای خواص آنتی باکتریال و ضد حساسیت
  • دارای نرم کنندگی بسیار بالا
  • دارای قدرت پاک کنندگی بالا
  • دارای بوی خوش 
  • دارای خاصیت ضد باکتریایی

این نوع براق کننده به کمک ابعاد نانو زیر 100 نانو متر و با مورفولوژی کروی تولید شده است و علاوه بر ویژگی های نام برده شده در متن فوق می تواند از محصولات چرمی نیز محافظت نماید. به نوعی که بعد از پاک کردن و براق کردن سطوح، این واکس وارد سطح داخلی چرم می شود و در کنار از بین بردن باکتری ها باعث افزایش عمر طبیعی این محصولات می شود. 

دغدغه هایی برای خرید براق کننده چرم اتومبیل

دغدغه هایی برای خرید براق کننده چرم اتومبیل

دغدغه های زیادی برای خرید بهترین براق کننده چرم اتومبیل وجود دارد زیرا این محصولات در تنوعی از کیفیت ها ارائه می شوند و تشخیص بهترین براق کننده سخت می باشد.

در راستای انتخاب بهترین براق کننده چرم اتومبیل باید با انواع براق کننده ها و همچنین روش استفاده صحیح آن ها آشنا باشید. ما در این متن به نمونه ای از مهم ترین نکات قابل توجه اشاره می کنیم.

برای چرم اتومبیل بهتر است از براق کننده های مایع عادی موجود در بازار استفاده کرد. همچنین برای انتخاب بهترین براق کننده باید به سراغ محصولاتی با پایه مواد گیاهی و تولید شده بر پایه فناروی های نانو رفت.

یکی دیگر از مهم ترین دغدغه های خرید براق کننده چرم اتومبیل، خرید این محصول با قیمت واقعی می باشد برای تحقق این موضوع از روش های خرید مستقیم اقدام نمایید تا عرضه محصولات به صورت بدون واسطه و با قیمت مناسب صورت پذیرد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *