قیمت انواع پی واکس کفش

واکس محافظ، نرم کننده و پرداخت کننده Pwax کاملاً ارگانیک، بی رنگ، بی بو و غیر حساسیت زا برای انواع چرم طبیعی و مصنوعی در سراسر جهان است. Pwax صددرصد طبیعی است و می تواند روی تمام چرم های طبیعی از جمله کیف، کفش، کمربند استفاده شود. قیمت انواع پی واکس کفش را از شرکت تولیدی ما استعلام بگیرید و تهیه کنید و ان را با خیال رات برای محصولاتی مثل کفش و کت و کاپشن، زین اسب و تریم چرمی و… استفاده نمایید.

استفاده از این محصول عمر چرم را افزایش داده و زیبایی بافت اصلی چرم را حفظ کرده و بر روی انواع چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. استفاده از این محصول به دلیل وجود ابر همراه محصول بسیار آسان است. این محصول برگزیده محصولات ایرانی در تولید واکس ارگانیک است.

قیمت انواع پی واکس کفش

پی واکس چه ویژگی هایی دارد؟

پی واکس چه ویژگی هایی دارد؟

متناسب برای اقسام چرم طبیعی و مصنوعی

مناسب استفاده برای کیف، کفش، کاپشن، کمربند، زین اسب، حاشیه‌های چرمی و … برای نواع و اقسام رنگ‌ها

عدم وجود مواد نفتی و پارافین

کاملا ارگانیک و ارگانیک

سهولت استفاده

عدم حساسیت زایی

افزایش عمر چرم

بدون رایحه

محافظت از زیبایی بافت اولیه چرم

جذب کامل بدون لایه ‌گذاری

امکان اصلاح چرم (حذف خط و خش‌های سطحی چرم)

کرم واکس پی مبتنی بر آب است و از روغن های طبیعی ساخته شده است و نه مواد نفتی و نه شیمیایی! این واکس با استفاده از مواد غیر چرب (عامل تخریب کننده چرم) طول عمر طبیعی چرم را افزایش می دهد و به مرور فرآیند جوانسازی چرم صورت می گیرد. برخلاف اکثر واکس های معمولی در بازار ایران، بوی بدی به خصوص در آپارتمان ها نمی دهد.

علاوه بر این، این محصول باعث آلودگی محیط زیست نمی شود. به یاد داشته باشید که CREAM PWAX بی رنگ است و می تواند برای هر رنگ کفشی استفاده شود. واکس کرم علاوه بر براق بودن، تمام خواص واکس محافظ را برای چرم دارد. CREAM PWAX می تواند بافت چرم را بازیابی کند و سبب احیا و طراوت خاص و تازه چرم گردد. استفاده از این محصول بسیار آسان است و دارای یک ابر دو قسمتی بادوام (دارای پرفراژ) است. شما می توانید در ۲۰ ثانیه با حداکثر بازده وسایل چرمی خود را واکس بزنید.

 

واکس چرم با کیفیت ایرانی با قیمت عالی

واکس چرم با کیفیت ایرانی با قیمت عالی

دیگر نیازی به خرید دو برس قدیمی نیست. کرم پی واکس در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به روغن های طبیعی استفاده شده در این محصول، دو تا سه قطره بیشتر نباید استفاده شود. زیرا بیشتر این کرم واکس را چرم جذب نمی کند و باعث جذب خاک می شود. بنابراین، با رعایت این اصل مهم، این محصول در بلند مدت بسیار مقرون به صرفه تلقی می شود. معمولاً واکس ها پس از مدتی خشک می شوند و برخی از آنها به راحتی از انتهای ظرف بیرون نمیاید P-wax این محصول را به شکل تیوپ در دسترس قرار داده و تا آخرین قطره قابل استفاده است.

 

عرضه بدون واسطه پی واکس کفش

عرضه بدون واسطه پی واکس کفش

اگر شما از آن دسته خریدارانی هستید که می خواهید پی واکس را به صورت عمده و قیمت مناسب خریداری کنید، به شما توصیه می کنیم به وب سایت شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان، که این شرکت عرضه پی واکس را با کیفیت بالا و سریع انجام می دهد، مراجعه کنید. این شرکت واکس های با کیفیت بالا را به صورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور ارائه می دهد و قیمتی که این شرکت برای پی واکس کفش تعیین کرده بسیار ارزان تر از قیمت بازار و فروشگاه است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *