قیمت انواع ابر واکس خارجی

واکس از مهمترین براق کننده و نرم کننده برای لباس و کیف و کفش های چرمی مصنوعی و طبیعی می باشد که دارای ابر های با کیفیت و بادوام می باشد. ابر واکس خارجی یکی از بهترین ابرهای می باشد که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد. این ابر به دلیل خارجی بودن قیمت بیشتری دارد زیرا هزینه های گمرکی نیز برای قیمت این محصول تاثیر گذار می باشند.

قیمت انواع ابر واکس خارجی

ویژگی های مهم ابر واکس براق کننده

ویژگی های مهم ابر واکس براق کننده محصولات چرمی در زندگی ما کاربرد زیادی دارند با یک نگاه به اطراف می توانیم به این محصولات را ببینیم مثلا روکش صندلی چرمی یا انواع لباس های چرمی که با یک واکس و ابر مناسب زیبایی و براقی خاصی به خود می گیرد. از ویژگی های مهمی که این ابر دارد می توانیم به موارد زیادی اشاره کنیم.

  • این ابر از بهترین مواد تشکیل شده است که موقع استفاده این ابر پاره نشود و پرز ندهد در این صورت بهترین کارایی را از خود نشان می دهد.
  • قابلیت شست و شو را دارد بعد از هر بار استفاده از آن می‌توان این محصول را شست و بار دیگر از آن استفاده نمود.
  • قابلیت استفاده مکرر را دارد بدون آنکه خراب شود چون جنس با کیفیتی دارد و دوام و ماندگاری بالایی از خود نشان می دهد.
  • قدرت براقی بالایی را دارد و به خوبی بر روی چرم کشیده می شود و کار با آن ‌خیلی ساده است و جایگزین خوبی برای مدل های دیگر است.
  • ابر واکس براق کننده بسیار نرم است و سطح را به خوبی پوشش می دهد با همه نوع رنگ واکس می توان با ابر این کار را انجام داد.

فروشگاه عرضه ابر واکس خارجی

فروشگاه عرضه ابر واکس خارجی واکس و ابر واکس از محصولات پر مصرفی است که افرادی که همیشه مرتب و منظم هستند از آن همیشه برای آراستگی استفاده می‌کنند. این‌ محصول با نام و برند های مختلفی در کشور موجود می باشد که شامل رنگ های مختلفی است. عرضه ابر واکس خارجی اگرچه با قیمت بیشتری انجام می شود اما این محصول بسیار مرغوب است و جایگزین جنس داخلی می باشد.

در فروشگاه عرضه ابر واکس خارجی‌می‌توانید مدل های متنوعی از این‌محصولات را ببینید که مناسب با نیاز شما عزیزان می‌باشد. نمایندگی های فعالی در کشور وجود دارد که می تواند بسته های مرسوله را به مشتریان برساند بنابراین‌می‌توانید به کمک این ‌نمایندگی‌ها سفارش خود را تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر باید با مشاوران ‌فروشی که در این سایت وجود دارند در تماس باشید.

فروشگاه عرضه به صورت ۲۴ ساعته خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌کند که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با این سایت در تماس باشید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *