فروش ویژه واکس کفش صادراتی عسلی رنگ

فروش ویژه واکس کفش صادراتی عسلی رنگ از طریق تولید کنندگان و مرکز فروش این محصول در قیمتی استثنایی و کیفیتی ممتاز انجام می گیرد. برای تهیه این محصول می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه با استفاده از شیوه آنلاین به وب سایت این مرکز فروش مراجعه کرده و پس از بررسی مشخصات کامل محصول و مشاوره با کارشناسان مرکز، واکس کفش را به صورت عمده و ویژه خریداری نمود.

فروش ویژه واکس کفش صادراتی عسلی رنگ

مراحل تولید واکس کفش صادراتی مایع

مراحل تولید واکس کفش صادراتی مایع برای تولید واکس کفش مایع، ابتدا حلال های نفتی و معدنی با نسبت ها و وزن های مشخص وارد دستگاهی دوجداره از جنس فولاد ضد زنگ می شوند. این دستگاه مجهز به هم زن بوده و در جدار آن آب جوش و یا بخار آب جریان دارد، گرمای آب جوش باعث ذوب مواد اولیه شده و سرعت هم زدن را بالا می برد و مواد اولیه بهتر مخلوط می گردند.

پس از ذوب شدن حلال ها مواد واکس که شامل موم، پارافین و واکس کارنویا است به دستگاه دو جداره وارد می شود و عمل هم زدن همچنان ادامه پیدا می کند. پس از کسب اطمینان از مخلوط شدن کامل مواد، محصول به دست آمده به کمک پمپ دنده ای که از جنس فولاد ضد زنگ است وارد دستگاه اتوماتیک پر کننده ظروف واکس می شود.

پس از مرحله پر کردن ظروف، قوطی های محتوی واکس که بسیار داغ است وارد تونل سرد کننده می شود و دمای آن به به تدریج پایین آمده و سرد می شوند، سپس قوطی ها وارد دستگاه پرس شده و بر روی ظروف واکس درب گذاری می شود. در آخرین مرحله قوطی های واکس بسته بندی می شود و به انبار منتقل می گردد.

تولید واکس مایع صادراتی به سرعت و سهولت انجام می گیرد و کیفیت آن به نوع مواد اولیه و سرعت هم زدن مواد بستگی دارد، به طور خلاصه کلیه مراحل تولید واکس مایع شامل مخلوط کردن مواد اولیه تحت حرارت و فشار اتمسفر و سپس سرد کردن محصول بدست آمده و بسته بندی واکس مایع می باشد.

چگونه واکس کفش صادراتی خوب بخریم ؟

چگونه واکس کفش صادراتی خوب بخریم ؟ برای خرید واکس کفش صادراتی باکیفیت و خوب باید از طریق شرکت های تولید کننده معتبر این محصول اقدام نمود. به دلیل مصرف بالای واکس در کشور شرکت های زیادی در حوزه تولید این محصول فعالیت می کنند و انواع واکس با برندهای مختلف در بازار موجود می باشد.

شرکت های برند و معتبر تولید کننده واکس برای جلب رضایت مصرف کنندگان، محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی ممتاز تولید می کنند و همواره خرید از این شرکت ها با اطمینان از کیفیت و قیمت همراه است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *