فروش واکس ابری قیمت عمده

فروش واکس ابری قیمت عمده در مراکز عمده فروشی و نمایندگی فروش برند های داخلی و خارجی انجام می شود بعلاوه اینکه صادرات واکس ابری نیز توسط شرکت های بازرگانی یا کارخانه های تولیدی با قیمت ارزان و رقابتی انجام می گیرد چراکه این نوع واکس یکی از پر طرفدار ترین واکس ها است که علاوه بر کفش برای سایر سطوح چرمی کاربرد دارد.فروش واکس ابری قیمت عمده

تفاوت انوع واکس ابری با واکس فرچه ایتفاوت انوع واکس ابری با واکس فرچه ای

واکس ابری نیازی به فرچه ندارد و از محفظه کوچکی برخوردار است که در داخل آن از مایع یا روغن واکس پر شده است در مقابل نوع فرچه ای به شکل جامد است که از دو فرچه برای جلای کفش استفاده می شود.

واکس ابری برای کفش و سطوح چرمی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که واکس فرچه ای تنها برای کفش مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت استفاده نمودن موجب تخریب چرم می شود بعلاوه اینکه جلای سطوح در نوع ابری بیشتر است و زمان کمتری برای این کار لازم است.

فروش مستقیم و بدون واسطه واکس ابری در تهرانفروش مستقیم و بدون واسطه واکس ابری در تهران

فروش واکس ابری قیمت عمده به شکل مستقیم و بدون واسطه با قیمت ارزان تر در تهران انجام می شود و شرکت های بازرگانی و کارخانه‌ های تولیدی بازیگر اصلی محسوب می شوند.

فروش مستقیم و بدون واسطه واکس ابری توسط تولیدی آن مطابق لیست قیمت بروز انجام می شود و معمولا فروشگاه ها و عمده فروشی ها به شکل خریدار فعالیت می کنند.

خرید عمده واکس ابری خارجی از شرکت های بازرگانی نیز تهران رونق زیادی دارد زیرا شرکت های زیادی به صادرات واکس و واردات آن مشغول هستند.

نحوه فروش عمده واکس ابری در نمایندگی فروشنحوه فروش عمده واکس ابری در نمایندگی فروش

فروش عمده واکس ابری در نمایندگی فروش یا نمایندگی انحصاری با قیمت ارزان صورت می گیرد و مشتریان زیادی بدین روش خرید خود را انجام می دهند چراکه خرید واکس ابری اصلی در این روش مورد توجه می باشد.

خرید واکس ابری از نمایندگی فروش پروسه ای کوتاه تر به نسبت خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولیدی دارد بعلاوه اینکه در بیشتر شهر های بزرگ، دسترسی به آن آسان تر می باشد.

خرید واکس ابری قیمت عمده  در برخی از نمایندگی ها با قیمت درب کارخانه نیز انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری یا ارتباط با کارخانه نخواهد بود.

صادرات واکس ابری به افغانستان و قیمت آنصادرات واکس ابری به افغانستان و قیمت آن

صادرات واکس ابری به دو شکل مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که یکی از کشور های مطرح که از مشتریان ثابت خرید واکس ابری محسوب می شود، افغانستان می باشد.

فروش واکس ابری قیمت عمده به مشتریان افغانی که معمولا شرکت های بازرگانی هستند با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب صورت می گیرد که خود از دلایل رونق صادرات و واردات می باشد.

از سوی دیگر نیز واردات واکس در برخی نمونه های خارجی که دسترسی مستقیم ایران به دلیل تحریم، به آنها وجود ندارد از مرز افغانستان انجام می گیرد که امروزه به دلیل افزایش تعداد کارخانه ها و تولید آن در ایران، روز به روز از مقدار آن کاسته می شود.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *