فروش مستقیم واکس ابری کفش جیر

واکس ابری کفش جیر در بهترین نوع کیفیت تهیه و تولید می گردد. این محصول در دو سایز کوچک و متوسط و به شکل مایع جهت حفظ و دوام و درخشندگی کفش های جیر در نهایی ترین کیفیت تهیه و تولید می گردد. فروش مستقیم واکس ابری مناسب کفش جیر با مناسب ترین قیمت از طریق این مرکز فروش امکان پذیر می باشد.

فروش مستقیم واکس ابری کفش جیر

آشنایی با واکس ابری کفش مخصوص کفش جیر

آشنایی با واکس ابری کفش مخصوص کفش جیر واکس ابری کفش مخصوص کفش جیر در شکل مایع بوده و بسیار حلا دهنده و براق کننده می باشد. این محصول کهنه ترین کفش ها را همانند کفش های جدید و نو در آورده و جلوه ای بسیار ویژه و خاص به کفش می بخشد.

افزایش دوام و مقاومت و طول عمر بالا، از مهمترین مزیت های استفاده از واکس کفش به شمار می رود. .

این ماده با قرار گرفتن در برابر نور آفتاب، گرد و غبار و شرایط جوی، به تدریج کیفیت و مرغوبیت اولیه خود را از دست می دهد. برای جلوگیری از این مشکلات، مراقبت اصولی از چرم جیر، بیش از پیش اهمیت و ضرورت می یابد.

استفاده از انواع واکس، راهکار بهینه ای برای افزایش کیفیت و طول عمر محصولات چرمی به شمار می رود.

مایع درخشان کننده بسیار قوی موجود در ترکیب واکس برای تمیز نگه داشتن انواع محصولات چرمی به خصوص کفش چرمی این محصول داخل کیف جا می شود و استفاده بسیار آسانی دارد.

آشنایی با برخی ویژگی های واکس ابری کفش جیر:

  •  واکس متناسب برای کفش جیر می باشد
  •  حالت آن  مایع است
  • درخشان کننده است 
  • نرم کننده است 
  • پوشش دهی رنگی بسیار متنوع و بالایی دارد
  • استفاده بسیار آسانی دارد
  •  نوع استفاده: ابر

استفاده از واکس کفش یکی از راهکارهای مؤثر و مفید و در عین حال مقرون به صرفه برای افزایش ماندگاری و طول عمر مفید کفش ها به حساب می آید.

این محصول علاوه بر تمیز و براق کردن، برای مراقبت و نگهداری از کفش ها نقش بسزایی ایفا می کند. لازم به ذکر است که به منظور کاهش کیفیت کفش های چرمی، استفاده از پاک کننده و براق کننده های مرغوب بسیار تاثیرگذار و مؤثر می باشد.

بزرگ ترین واحد توزیع واکس ابری کفش

بزرگ ترین واحد توزیع واکس ابری کفش این مرکز فروش در لیست بزرگ ترین واحد توزیع واکس ابری کفش در کشور قرار دارد و مرغوب ترین نوع این محصول را که تهیه شده از مرغوب ترین نوع مواد اولیه جهت ساخت مایع واکس می باشد تهیه و تولید کرده و در منصفانه ترین قیمت ممکن به تمامی مشتریان عزیز در تمامی نقاط کشور به صورت مستقیم و با ثبت سفارش ارائه می کند. 

خرید این محصول می تواند عمر کفش شما را افزایش داده و احساس خوبی خوبی برایتان به وجود آورد .

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *