فروش مستقیم نخ کفاشی به نرخ عمده

نخ پلی استر یا نخ کفاشی یکی از بهترین الیاف مورد نیاز در صنعت کفش هست که انواع مختلفی دارد. نخ کفاشی کیلویی یکی از پر فروش ترین مدل های این محصول است.

نخ کفاشی کیلویی
نخ کفاشی کیلویی

این نخ ها با روش خاصی تولید شده و جهت عرضه در بازار به صورت کیلویی در کیسه های 40-50 کیلوگرمی بسته بندی می شوند. البته امکان خرید در حجم کم هم وجود دارد. در ادامه بیشتر به مشخصات و کیفیت آن می پردازیم.

مواد اولیه تولید نخ برای صنایع کفش

اینکه نخ کفاشی مورد نظر برای چه دوختی و کدام قسمت کفش و چرم قرار است استفاده شود اصلی ترین عامل تعیین کننده در زمان خرید است. به طور کلی نخ هایی که برای دوخت دستی نیاز است معمولا با نخی که در دستگاه یا چرخ دوخت کفش استفاده می شود متفاوت است.

عمده ترین تفاوت آنها در نوع بسته بندی و ابعاد آنهاست. به طوری که نخ کفاشی کیلویی در ابعاد 3-7 متری و به صورت فله ای در کیسه عرضه می شود اما نخ های دوکی در دوک ها بزرگ چند کیلویی با متراژ چند صد و چند هزار متر به فروش می رسند.

نخ کفاشی دوکی
نخ کفاشی دوکی – نخ مخصوص دوخت اصفهان

در صنعت چرم دوزی و دوخت کفش یکی از گزینه های اصلی انتخاب نخ، دوام و استحکام است که الیاف پلی استر به دلیل مصنوعی بودن دارای استحکام بالایی بوده و نخ کیلویی کفاشی عمدتا ازین جنس تولید می شود.

البته برای برخی قیمت های ظریف کاری و دوخت ترکیبی رویه کفش چرم از نخ های با الیاف مصنوعی و طبیعی (پنبه – پلی استر) و… هم استفاده می شود. که این مدل ها به صورت دوک بسته بندی می شوند.

انواع نخ کفاشی کیلویی در بازار

نخ عمده کفش کیلویی بیشتر به صورت فله و برش خورده در بازار فروخته می شود اما گاهی هم در قالب دوک (قرقره های بزرگ) عرضه می شوند. که به صورت کلی بر اساس ضخامت تقسیم بندی می شوند:

  • نخ کفاشی کیلویی نازک
  • نخ کیلویی متوسط
  • نخ کفاشی فله ضخیم

که هر سه این ها در رنگهای سفید – مشکی و قهوه ای عسلی تولید و عرضه می شوند.

تولید نخ کفاشی کیلویی صنعتی
تولید نخ کفاشی کیلویی صنعتی سفید

در نخ هایی که دوکی هستن ضخامت بر اساس شماره (مثلا سایز 2 – سایز 3 و…) کد گذاری شده و فروخته می شوند.

فروش عمده نخ های کفاشی در بسته بندی مختلف

نخ کفاشی به صورت کیلویی بیشتر عرضه می شود که عمدتا منظور نخ های پلی استر برش خورده می باشد که برای دوخت دستی کفش و تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرد.

نخ کفاشی کیلویی در کیسه (گونی) های حدودا 50 کیلوگرمی قرار می گیرند که در زمان خرید عمده، فروشنده آنها را برای شما وزن کرده و میزان دقیق آن در فاکتور لحاظ می شود.

اما به دلیل اینکه یکی از عمده مصرف کنندگان این محصول کفاش های عزیز و صنف تعمیرات کیف و کفش چرم هستن، برای تامین نیاز آنها به صورت کیلویی و بسته به نیاز مشتری هم وزن شده و فروخته می شود.

نخ کفش کیلویی
قیمت نخ کفش کیلویی – خرده و عمده

بورس خرید و فروش نخ کفاشی، بازار کفاش های تهران و راسته پاچنار هست اما فروش مستقیم و آنلاین گزینه دیگری است که بسیاری از متقاضیان می توانند از این طریق خرید کنند. این امر هزینه حمل و نقل و خرید را کاهش داده و قیمت نخ پلی استر را در بازارهای کشور کاهش می دهد.

قیمت نخ کیلویی عمده در بازار کفاش ها (مهرماه 1401)

اکنون که در اوایل مهرماه 1401 قرار داریم نخ کفاشی کیلویی در بازار عمده فروشی تهران در کیسه های حدودا 50 کیلویی به شرح زیر خرید و فروش می شود که البته ممکن است برای هر فروشگاه قیمت کمی متفاوت باشد.

نوع و رنگ نخقیمت هر کیلوگرم
نخ کفاشی ضخیم مشکی147000
نخ مشکی نازک کیلویی156000
نخ کیلویی قهوه ای نازک162000
نخ کفش اعلاء سفید متوسط145000
نخ کفاشی زرد (عسلی) درجه یک165000
برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

5 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر
      اطلاعات تماس واحد فروش شرکت در صفحه تماس با ما درج شده است.

  1. تفاوت نخ موم زده و نخ کیلویی چیه؟
    من می خوام وارد کار کفاشی بشم به نظر شما سودش خوبه چقدر سرمایه نیاز می خاد؟
    ممنون

    1. آقای سریمی سلام
      به سوال خوبی اشاره کردید. برای درک بهتر این موضوع در همین مقاله به زودی یک آپدیت منتشر میکنیم درباره تفاوت نخ موم زده و نخ کیلویی کفاشی.
      اما برای سوال دوم شما، اگر مهارت لازم را برای تولید یا تعمیرات کفش کسب کنید و در کنار خدمات تعمیرات لوازم جانبی و واکس کفش را هم بفروشید سود خوبی خواهد داشت.
      سرمایه هم بستگی به شهر شما و توانایی شما دارد و نسخه ثابتی نمی توان پیچید. برای مشاوره رایگان با همکاران ما در تماس باشید.

  2. نخ کفاشی کیلویی برای کار کفاشی می خوام
    برای سفارش باید چکار کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *